دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1399 - 11:29
سیاست یک بام و دو هوای استقلال؛

تلاش داخلی برای قهرمانی، صدور بیانیه برای تعطیلی لیگ

باشگاه استقلال برای ادامه لیگ سیاست یک بام و دو هوا در پیش گرفته است.
کد خبر : 491546
_MID0035.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال در حالی صبح روز گذشته (روز جمعه) در مجموعه ورزشی انقلاب استارت خورد که این باشگاه از مخالفان سرسخت ادامه لیگ بوده و هست. 


در واقع استقلالی‌ها اگرچه اولین تیمی بودن که برای ادامه لیگ استارت زدند اما در آنسو با صدور بیانیه‌ای مبنی بر اینکه همچنان مخالف ادامه لیگ هستند، بر موضع قبلی خود پافشاری کردند.


قضیه آنجا جالب‌تر می‌شود که همزمان با صدور بیانیه در سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی در محل تمرین آبی‌پوشان آنها را ترغیب به قهرمانی در لیگ می‌کردند تا برای بازیکنان هم مشخص شود که سرمربی و مدیرعامل تیم‌شان سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته‌اند.


سعادتمند که دیروز مهمان تمرین تیمش بود خطاب به آبی‌پوشان گفت؛ می‌دانم شرایط سخت است اما هر چه فکر می‌کنم ما تیم بسیار خوب و کاملی داریم و از این تیم انتظاری جز قهرمانی ممی‌رود، به این خاطر انتظار دارم فقط برای رسیدن به این هدف تلاش کرده و لیگ را به اتمام برسانید.


فرهاد مجیدی نیز در همین راستا در صحبت به شاگردانش گفت؛ 4 هفته بسیار سخت پیش‌دو داریم تا به بهترین شکل برای ادامه لیگ آماده شده و لیگ را با قهرمانی به پایان  برسانیم.


در حقیقیت صحبت‌های مطرح شده از سوی مجیدی و سعادتمند در تمرین روز گذشته استقلال کاملا خلاف آن چیزی بود که همزمان در بیانیه باشگاه استقلال و درخواست برای تعطیلی لیگ انجام شد.


نکته قابل توجه اینکه آبی‌پوشان در 40 روز اخیر با انجام تمرینات اختصاصی توسط دستگاه جی‌پی‌اس به خوبی توسط کادرفنی خود کنترل می‌شدند تا آمادگی نسبی برای انجام تمرینات گروهی داشته باشند. موردی که نشان می‌دهد مجیدی سیاست عجیبی را برای آینده تیمش در لیگ برتر در پیش گرفته بود.


بدون تردید استقلالی‌ها به دنبال این هستند که این باور را در یحیی گل‌محمدی و تیمش بوجود آورند که آنها ادامه لیگ را جدی نگرفته و بدون رقیب هستند اما با شروع لیگ با ارائه بازی‌های خوب خودشان را به صدر جدول نزدیک کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته