دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1399 - 13:10
کمال کامیابی‌نیا:

پرسپولیس 80 درصد از راه قهرمانی را رفته است/ عده‌ای از فوت متین سوءاستفاده کردند

هافبک تیم پرسپولیس گفت: 70 تا 80 درصد راه قهرمانی را طی کردیم و امیدوارم بقیه راه را هم با قدرت ادامه دهیم.
کد خبر : 491042
15372757024677.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمال کامیابی‌نیا که برای دادن تست کرونا در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلی نداریم و امروز هم آمدیم تست کرونا را انجام دادیم و ان‌شاءالله که برای هیچ‌کدام از عزیزان مشکلی نباشد تا بتوانیم ادامه مسابقات لیگ را انجام دهیم.


وی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده به خاطر فوت متین قوسی بر اثر کرونا خاطرنشان کرد: درباره حاشیه‌هایی که به علت فوت نوجوانی بر اثر کرونا پیش آمده بود، تصریح کرد: در فضای مجازی یک مقدار از خانواده این نوجوان سوءاستفاده کرده بودند و من وظیفه خودم دانستم که با پدر متین عزیز تماس بگیرم و تسلیت بگویم. اصلاً چیز خاصی نبود و امیدوارم که آخرین غمشان باشد.


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حاشیه‌های موجود در مورد تیمش و شروع لیگ به خاطر پرسپولیس تصریح کرد: به‌هرحال یکسری صحبت‌ها مطرح می‌شود. پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول است و برای همه تیم‌ها شرایط سخت است. امیدوارم همه تیم‌ها به نظرات وزارت بهداشت احترام بگذارند و بتوانیم ادامه لیگ را برگزار کنیم.


کامیابی‌نیا در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس تأکید کرد: هنوز 9 بازی باقی مانده است و ما 70 تا 80 درصد راه قهرمانی را طی کردیم و امیدوارم بقیه راه را هم با قدرت ادامه دهیم تا بتوانیم چهارمین قهرمانی را به دست بیاوریم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته