دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1399 - 22:32
محسنی بندپی:

رویکرد جدید شهرداری بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است/ برای آموزش پیش‌دبستانی برنامه داریم

استاندار تهران گفت: بنای ما همکاری با شهرداری تهران است و رویکرد مدیریت جدید شهرداری مبنی بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است.
کد خبر : 490915

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، انوشیروان محسنی بندپی بعدازظهر سه‌شنبه در نخستین جلسه آموزش‌وپرورش شهر تهران در سال ۹۹ طی سخنانی گفت: برای کشور توسعه‌یافته نیاز به انسان‌های توسعه‌یافته است و این امر جز با داشتن نظام آموزش‌وپرورش پویا محقق نخواهد شد.


وی افزود: اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در مدارس کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت و این آموزش‌ها باید از دوران پیش‌دبستانی به دانش آموزان آموخته شود.


استاندار تهران ادامه داد: در شهر تهران در مجموع ۳۲ هزار نفر از دانش آموزان موفق نشدند تا دوره‌های مربوط به آموزش‌های پیش‌دبستانی را طی کنند، که از این تعداد ۱۰ هزار نفر که عموماً در حاشیه شهر زندگی می‌کنند، از خانواده‌های بسیار کم برخوردار محسوب می‌شوند.


وی گفت: برای آموزش پیش‌دبستانی کودکان کم برخوردار برنامه داریم.


استاندار تهران افزود: بنای ما همکاری با شهرداری تهران است و رویکرد مدیریت جدید شهرداری مبنی بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است.


محسنی بندپی اضافه کرد: در منطقه ۴ آموزش‌وپرورش شهر تهران همانند منطقه ۲۲ با تراکم دانش آموزان در کلاس‌های درس مواجهیم، به طوری که در هر کلاس درس ۴۰ دانش‌آموز حضور دارند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب