دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1394 - 12:27

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از واحد دورود

رئیس دانشگاه آزاد لرستان با توجه به هزینه‌های هنگفتی که صرف استادان حق‌التدریس می‌شود، گفت: با استانی شدن دانشگاه می‌توان از استادان سایر واحدهای استان استفاده کرد به گونه‌ای که هم موظفی اعضای هیأت علمی برخی رشته‌ها تکمیل شود و هم در هزینه‌های استفاده از استادان صرفه‌جویی به عمل آید.
کد خبر : 49043

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر یدالله ملکی در بازدید از واحد دورود با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار امیدواری کرد که توفیق ادامه راه آن امام همام را داشته باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با توجه به بحث تجمیع 1و 2 و ابلاغ رسمی طرح تجمیع 3 گفت: با اجرای طرح تجمیع 1و 2 تکالیف بسیار فشرده و کارهای بسیار زیادی بر دوش ما بود که خوشبختانه در بررسی‌هایی که به عمل آمده استان لرستان جز استان‌های پیشرو بوده و پیش از اتمام زمان مورد انتظار تکالیف خود را به انجام رسانده و این شدنی نبود مگر با همراهی و همدلی همه همکارانی که در این راستا تلاش کردند.


دبیر هیأت امنای استان لرستان با توجه به اینکه در مقطعی از زمان نیاز دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس واحدها و مراکز و جذب دانشجو بود، افزود: اکنون شرایط به گونه‌ای است که مدیریت به شیوه سابق جوابگوی نیازهای امروز دانشگاه نبوده و به همین دلیل دکتر میرزاده با شناخت صحیح از نیازهای روز و با یک اقدام شجاعانه اقدام به یک تجدید نظر در شیوه مدیریتی دانشگاه کرد.



ملکی ادامه داد: حضور فیزیکی و نظارت نزدیک فردی از خود مجموعه باعث هم‌افزایی در امکانات و قابلیت‌ها و چالاکی در انجام امور دانشگاه در هر استان می‌شود به گونه‌ای که امور بهتر و سریعتر پیش‌رفته و خیلی از مشکلات حل می‌شوند، ضمن اینکه با این کار واحدهای دانشگاهی در هر استان یک هویت واحد پیدا کرده‌اند.


ملکی:‌ اکنون شرایط به گونه‌ای است که مدیریت به شیوه سابق جوابگوی نیازهای امروز دانشگاه نبوده و به همین دلیل دکتر میرزاده با شناخت صحیح از نیازهای روز و با یک اقدام شجاعانه اقدام به یک تجدید نظر در شیوه مدیریتی دانشگاه کرد

وی گفت: به فضل الهی و با تلاش همه همکاران امروز وضعیت دانشگاه آزاد استان لرستان بسیار مطلوب است و با اجرای طرح تجمیع 3 نیز اختیارات نرم‌افزاری امور در حد بسیار بالایی به استان‌ها واگذار می‌شود و استان‌ها در امر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شرکت داده می‌شوند و به همین دلیل استان‌ها باید خلاقیت و قابلیت‌های خود را در پذیرش این مسئولیت سنگین نشان دهند و این جز در سایه هم افزایی امکانات و توانایی ها میسر نمی شود.


در این جلسه رئیس واحد دورود نیز در گزارشی از عملکرد واحد درود گفت: به طور یقیت شکل‌گیری مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دورود مرهون پشتکار و صداقت تک تک استادان و کارکنانی است که در این سالها زحمت کشیده اند.


علی قربانی افزود: اکنون فصل دوم از کار و تلاش در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و آن فعالیت در راستای طرح‌های اقتصادی درآمدزا و انجام کارهای دانش‌بنیان است.


وی با توجه با انجام طرح تولید نانو ذرات و تولید مولدهای برق با مقیاس کوچک در واحد دورود خوشبختانه این طرح‌ها پیشرفت بسیار مطلوبی داشته‌اند.


قربانی افزود: در کنار این همه قابلیت‌ها و امکانات، استانی شدن دانشگاه آزاد اسلامی را با توجه به اهتمامی که ملکی نسبت همه واحدهای استان دارند به فال نیک می‌گیریم .


در ادامه این بازدید پنجمین جلسه شورای اداری استان با حضور کلیه اعضای شورا برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته