دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1399 - 09:25

انتقاد شدید اللحن جنبش نجبا به اقدام اروپا در ترویج همجنس‌گرایی

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء در پیامی شدیداللحن از اقدام اروپا در ترویج همجنس‌گرایی در عراق انتقاد کرد.
کد خبر : 490414
bd8dfd37-358d-42ce-8e38-3925a41c2431.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، نصر الشمری با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر با انتقاد از ترویج همجنس‌گرایی به‌وسیله نمایندگان اتحادیه اروپا در عراق، بر حرمت این عمل شنیع در همه شریعت‌های آسمانی تأکید کرد.


وی نوشت: با توجه به ماده دوم قانون اساسی عراق درباره اینکه اسلام دین رسمی کشور است، خواستار موضع‌گیری رسمی دولت و پارلمان علیه اقدام نمایندگان اتحادیه اروپا در برافراشتن پرچم همجنس‌گرایان در بغداد، شهر علما و اوصیا آن ‌هم در ماه مبارک رمضان و شب قدر هستیم.


سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء افزود: اگر شاهد موضع‌گیری رسمی از سوی دولت و پارلمان علیه اقدام نمایندگان اتحادیه اروپا نباشیم، ملت عراق باید صدای اعتراض خود را بلند، در این زمینه اعلام موضع و مانند کسی رفتار کنند که برای محاسبه روز قیامت آماده می‌شود.


وی زیان‌های سکوت در برابر این حرکت بی‌شرمانه را بی‌شمار خواند و تأکید کرد: حسرت فردا درقبال سکوت امروز منفعتی نخواهد داشت.


به گزارش آنا، سفارتخانه‌های انگلیس و کانادا روز گذشته در اقدامی گستاخانه پرچم همجنس‌گرایان را در بغداد برافراشتند؛ اقدام موهنی که با واکنش شدید گروه‌های سیاسی و مردمی عراق مواجه شده است.



توئیت نصر الشمری، سخنگوی نجباء


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته