دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1399 - 11:43
سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء:

نهادهای عراقی پاسخ اهانت شبکه سعودی را ندهند، منتظر موضع مرجعیت می‌مانیم

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء در واکنش به توهین شبکه سعودی به فرمانده مجاهد حشدالشعبی گفت: اگر نهادهای رسمی عراق از برخورد متناسب عاجز باشند، باید منتظر موضع مرجعیت اعلی باشیم.
کد خبر : 489945
bd8dfd37-358d-42ce-8e38-3925a41c2431.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی مقاومت اسلامی نجباء در ایران، نصر الشمری به توهین شبکه سعودی mbc به فرمانده شهید ابومهدی المهندس واکنش نشان داد و گفت: تا دیروز (کار سعودی‌ها) توهین به ارزش‌های اخلاقی قبایل اصیل عراقی ما بود و امروز اهانت متوجه قهرمانان ملی و رهبران شهید عراق شده است. بر هر کسی که بینش و بصیرت داشته باشد، نقش فتنه‌گرانه شبکه‌های سعودی آشکار شد.


 وی اهانت به شهید «مهندس» را بخشی از تلاش مذبوحانه رژیم سعودی برای فرافکنی عیوب و جنایات شرم‌آور خود دانست و تأکید کرد: ننگ کشتار هزاران انسان بی‌گناه، از کهنسالان و زنان گرفته تا کودکان خردسال برای بی‌آبرویی این رژیم وهابی کافی است.


سخنگوی نجباء افزود: اگر دولت‌ها و نهادهای رسمی عراق به‌ویژه سازمان رسانه و ارتباطات (که مسئولیت ذاتی در این‌باره بر عهده دارند) از برخورد متناسب ناتوان باشند، باید منتظر موضع مرجعیت اعلی باشیم که همواره بر نقش مردم عراق در پاسخگویی مناسب به این‌گونه توهین‌های مکرر اصرار کرده است.


شمری تأکید کرد: امروز همه باید در برابر هرکس که به عراق، ملت، مقدسات، قهرمانان و شهدایش توهین می‌کند، موضعی آشکار بگیرند.


به گزارش آنا، شبکه mbc سعودی به‌تازگی در یکی از برنامه‌های خود شهید ابومهدی المهندس را «تروریست» قلمداد کرد که این توهین با واکنش منفی افکار عمومی و موج انزجار در منطقه به‌ویژه در میان ملت عراق همراه شده است.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته