دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1399 - 14:10

فاصله 72 ساعته برای ازسرگیری دیدارهای لالیگا

دیدارهای لالیگا در شرایطی ازسرگیری می‌شود که تیم‌ها دو بازی در هفته برگزار می‌کنند.
کد خبر : 490259
لالیگا.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های باشگاهی فوتبال در اسپانیا همانند بسیاری کشورهای دیگر به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل شد و قرار است از 12 ژوئن(23 خرداد) ازسر گرفته شود.


رسانه‌های اسپانیایی از توافق باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال برای برگزاری دو دیدار در هر هفته خبر دادند. با توجه به اینکه 11 هفته از مسابقات لالیگا باقیمانده و قهرمان مسابقات کوپا دل‌‌رِی نیز باید مشخص شود. در این توافق اعلام شده که بازی‌های این فصل پس از شروع باید تا تاریخ 29 جولای(8 مرداد) پایان یابد تا هماهنگی‌های لازم با اتحادیه فوتبال اروپا حفظ شود.


مسابقات روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه برگزار می‌شود و دیدار اول هر تیم ساعت 20 و دیدار دوم ساعت 23 خواهد بود. با توجه به اینکه از پنج‌شنبه تا دوشنبه 4 روز فاصله زمانی وجود دارد، برگزاری اولین دیدار هفته در ساعت 20 فشار مضاعفی بر روی تیم‌ها ایجاد نمی‌کند. 


مجوز برای شروع تمرینات تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است و تیم‌ها می‌توانند همانند بارسلونا که بیش از یک هفته است تمرینات خود را آغاز کرده، به تمرین بپردازند. اگر چه تیم‌های دیگری هم هستند که تمرینات را شروع کرده‌اند. مسابقات پشت درهای بسته برگزار می‌شود و هواداران نباید احساس کنند به خاطر کرونا مجازات شده‌اند. با صفر شدن شیوع انتشار ویروس کرونا و با رعایت مقررات بهداشتی بدون تردید امکان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها وجود خواهد داشت. 


 


تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند باید بتوانند با نسخه اکسپرس یوفا هماهنگ شوند و در رقابت‌های داخلی هم حاضر شوند. بدون تردید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات با موفقیت به پایان می‌رسد و برخلاف کشورهایی که در سراسر جهان با مطرح نکردن آمارهای حقیقی تصور می‌کنند توانایی غلبه بر «COVID-19» را دارند در اسپانیا هم‌زمان با کم شدن اثر این ویروس مسابقات هم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4048/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته