دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1399 - 10:14

سنگ‌اندازی در مسیر قطار آغاز لیگ برتر انگلیس

باشگاه‌های مخالف شروع دوباره لیگ برتر انگلیس با روش‌های مختلف مانع حرکت قطار ازسرگیری مسابقات هستند.
کد خبر : 488396
10576496k.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تاریخ دقیق ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مشخص نشده است و این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از هفته آینده دوباره آغاز می‌شود و تمرینات برخی تیم‌ها در لالیگا اسپانیا و سری A ایتالیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شده است.


طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی پنج‌شنبه پیش رو تست ویروس کرونا «COVID-19» از اعضای تیم‌ها گرفته خواهد شد و در این میان برخی باشگاه‌ها که مخالف پروژه ازسرگیری هستند با پیش کشیدن این بحث که انتظار دارند جواب تست‌ها در 24 ساعت مشخص شود به دنبال جلوگیری از پروژه راه‌اندازی دوباره لیگ برتر جزیره هستند.


این باشگاه‌ها جدول زمان‌بندی تعریف شده برای ازسرگیری مسابقات این فصل را به تهدید و زورگویی تشبیه کرده‌اند و سعی می‌کنند تا زمان شروع دوباره بازی‌ها را عقب بیندازند. این موضوع تنها شامل باشگاه‌هایی که تیم‌هایشان در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد، نمی‌شود و برخی تیم‌ها که شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند و تیم‌هایی که تمایل ندارند تا لیورپول قهرمانی‌اش را در فاصله 10 هفته تا پایان لیگ برتر جشن بگیرد، در تلاش هستند تا رقابت‌ها ازسر گرفته نشود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته