دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1399 - 12:35

درخواست گروه‌های مقاومت فلسطین از تشکیلات خودگردان برای خروج از روند سازش

گروه‌های مقاومت فلسطین با محکومیت ادامه روند سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی و پایبندی به توافقنامه‌های خفت‌بار امضا شده با این رژیم، خواستار خروج از روند سازش شدند.
کد خبر : 490177

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العالم، گروه‌های مقاومت در بیانیه‌ای تأکید کردند که اعلام تعویق زمان برگزاری نشست رهبران تشکیلات خودگردان با گروه‌های فلسطینی به بهانه انتظار برای اعلام برنامه‌ها و مواضع سیاسی دولت جدید رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که تا چه اندازه این تشکیلات به مواضع صهیونیستی-آمریکایی دل بسته است. 


در این بیانیه آمده است: اقدام تشکیلات خودگردان این‌گونه نشان می‌دهد که مشکل ما با سیاست‌ها و برنامه‌های این دولت جدید است و نه با اصل اشغالگری در سرزمین فلسطین و جنایات روزمره آن اعم از شهرک‌سازی، یهودی‌سازی و تجاوزات علیه سرزمین و مقدسات فلسطین.


گروه‌های مقاومت در این بیانیه همچنین خواستار برگزاری نشست رهبران گروه‌های فلسطینی و جریان‌های سیاسی مختلف و بازنگری در تمامی سیاست‌هایی شدند که به دشمن صهیونیستی این اجازه را می‌دهد دست به تجاوز علیه حقوق و سرزمین ملت فلسطین بزند.


آن‌ها همچنین خواستار خروج فوری از روند سازش با دشمن صهیونیستی شدند که به پایانی فاجعه‌بار رسیده است و از تشکیلات خودگردان خواستند به همکاری امنیتی با این رژیم پایان دهد.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته