دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1399 - 12:38
آنا بررسی می‌کند؛

پایان ناامیدی فوتبال‌دوستان با شروع بوندسلیگا/ لیگ آلمان جلوتر از دیگر لیگ‌های معتبر جهان

رقابت‌های بوندسلیگا زودتر از دیگر لیگ‌های فوتبال دنیا ازسر گرفته می‌شود تا آلمان به ناامیدی بینندگان تلویزیونی خط بطلانی بکشد.
کد خبر : 489965
دربی دورتموند و شالکله.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های فوتبال بوندسلیگا آلمان که معتبرترین مسابقه ورزشی در این کشور محسوب می‌شود امروز با برگزاری 6 دیدار ازسر گرفته خواهد شد تا پس از 69 روز تعطیلی بار دیگر هواداران فوتبال در آلمان اگرچه از فاصله دور اسیر جذابیت‌های فوتبالی شوند.


11 مارس(23 اسفند) بود که تصمیم نهایی برای تعلیق دیدارها گرفته شد تا اثرات ویروس کرونا وزش آلمان را فلج نکند و در کنار فوتبال و کلیه ورزش‌ها، مدارس، مغازه‌ها، مراکز اشتغال و ... درهای خود را به روی فعالیت متراکم بستند تا میزان عفونت و آلودگی ناشی از بیماری «COVID-19» تلفات کمتری داشته باشد و حالا شرایط به شکلی شده که امکان ازسرگیری مسابقات در آلمان فراهم شود و اقتدار پزشکی ژرمن‌ها بار دیگر جهانی شود.


دیگر خبری از وضعیت اضطراری نیست چون تمامی افرادی که موظف بودند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا را متوقف کنند به بهترین شکل انجام وظیفه کردند و البته که بازی‌ها پشت درهای بسته و تحت تدابیر بهداشتی شدیدی برگزار می‌شود. «COVID-19» آماده انتقال است اما هوشیاری و دقت در رعایت خواسته‌های پزشکان در اولویت قرار دارد و برای آنکه آلمان بتواند بر بیماری و عواقب ناشی از آن غلبه کند، کسی از وظیفه اصلی‌اش که حفظ سلامت جسمانی است کوچکترین تخطی نخواهد کرد.


مهم‌ترین بازی امروز را تیم‌های شالکه و دورتموند برگزار خواهند کرد. دیداری که به دربی روهر معروف است و دو تیم برای کسب پیروزی انگیزه‌های زیادی دارند. دورتموند در رده دوم است و جدی‌ترین تعقیب‌کننده بایرن‌مونیخ به شمار می‌رود. شالکه هم در رده ششم است و برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امید اندکی دارد. حضور ارلینگ هالند ستاره نوظهور فوتبال جهان در ترکیب دورتموند جذابیت‌های دیدار دورتموند و شالکه را افزایش می‌دهد و تماشاگران که از خانه یا محل کار به تماشای مسابقه خواهند نشست به پایان دوران ناامیدی دیدن مسابقه از طریق تلویزیون می‌رسند.


برنامه هفته 26 بوندسلیگا:


 


16 می(27 اردیبهشت)


بورسیا دورتموند - شالکه


آگزبورگ - وولفسبورگ


دوسلدورف - پادربورن


لایپزیک - فرایبورگ


هافن هایم - هرتابرلین


فرانکفورت - مونشن گلادباخ


 


17 می(28 اردیبهشت)


کلن - ماینتس


یونیون برلین - بایرن مونیخ


18 می(29 اردیبهشت)


وردربرمن - بایرلورکوزن


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته