دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رایزن بازرگانی ایران در تونس: پیگیر کارت بازرگانی برای اتباع بیگانه در تونس هستیم

رایزن بازرگانی ایران در تونس درباره تاثیر انقلاب تونس در روابط تجاری با ایران گفت: با انقلاب داخلی تونس رئیس‌جمهوری جدیدی انتخاب شد که فضای جدید اقتصادی و اجتماعی خاصی در جهت توسعه ایجاد کرده و بسترها در این کشور برای تقویت روابط دوجانبه با کشورها آماده است.
کد خبر : 48992

مجید قربانی‌فراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با اشاره به ثبات اجتماعی و اقتصادی تونس افزود: برای استفاده از فضای موجود با سفیر ایران در تونس جلسه‌ای داشته‌ایم و در پی آن نیز با شاذلی العیاری رئیس بانک مرکزی تونس برای ایجاد مجدد ارتباطات مالی و بانکی ارتباط برقرار کردیم.


وی با بیان اینکه پیگیر هستیم تا هرچه سریعتر روابط کارگزاری بانکی دو کشور به نتیجه برسد، تصریح کرد: از طرف دیگر با وزارت بازرگانی تونس ارتباط برقرار کرده‌ایم و بحث کارت بازرگانی برای اتباع بیگانه را دنبال می‌کنیم.


قربانی‌فراز اظهار کرد: شرکت‌ها و بازرگانان تونسی درخواست‌هایی در زمینه تجارت با ایران داشتند که برای پاسخگویی به مراجع ذی‌ربط در ایران منعکس کردیم.


وی با اشاره به اطلاع‌رسانی در زمینه نمایشگاه‌های بین‌المللی تونس نیز گفت: از طرف دیگر نیز نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به تجار و فعالان اقتصادی تونس و همچنین اتاق‌های بازرگانی این کشور اطلاع‌رسانی شده است.


رایزن بازرگانی ایران در تونس با بیان اینکه این افراد می‌توانند در صورت تمایل از تسهیلات ویژه‌ در نظر گرفته شده استفاده کنند، خاطر نشان کرد: موارد یادشده مهم‌ترین فعالیت‌هایی بود که در چند ماه اخیر برای ایجاد ارتباط بهتر تجاری میان ایران و تونس انجام داده‌ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته