دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1399 - 12:25

میلیچ: من و دیاباته قصد رفتن از استقلال را نداریم

بازیکن استقلال گفت: باشگاه به دنبال پرداخت طلب من و دیاباته است‌
کد خبر : 489825
شیخ دیاباته میلیچ 2.jpg

به  گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت باشگاه استقلال؛ چند روزی است که شایعه جدایی و فسخ قرارداد میلیچ و دیاباته دو بازیکن خارجی استقلال  مطرح است. میلیچ در این باره گفت: نمی‌دانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی‌مان نگران می‌کنند، من و دیاباته هربار هم که با هم حرف زدیم صحبت از این دلتنگی برای بازی‌ها بود که بتوانیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم. 


وی افزود: ما هردو عاشق استقلال هستیم و از بازی توی این تیم لذت می‌بریم.من و دیاباته حداقل در این ۱۰ روز اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نکردیم و نمی‌دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چطوری انجام می‌شود!


میلیچ خاطرنشان کرد: هواداران نگران نباشند چون من سه روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم به ایران برگردیم.


مدافع کروات عنوان کرد: ضمن تشکر از  مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عظم جدی خودش رو برای پرداخت مطالبات ما نشان داده و الان بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم. تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه‌های قبل پرداخت نشده بوده و بد قولی انجام شده بود سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات است.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته