دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1399 - 17:35

گاف مدیریتی باشگاه استقلال/ وقتی یک هوادار اعتبار باشگاه استقلال را زیر سوال برد

یک هوادار معلوم الحال اعتبار باشگاه استقلال را زیر سوال برد.
کد خبر : 485193
هروویه میلیچ شیخ دیاباته.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  احمد سعادتمند که دو هفته پیش با حضور در برنامه فوتبال برتر وعده‌ و وعیدهای زیادی به اعضای تیمش و هواداران استقلال داد در اولین اقدام مدیریتی خود گاف بزرگی داد تا هم اعتبار خودش را زیر سوال ببرد و هم اینکه بر اعتبار بین المللی باشگاهش خدشه وارد کند.


ماجرا از این قرار است؛ یک هوادار معلوم الحال که در خارج از ایران اقامت دارد به مدیریت باشگاه استقلال وعده کمک مالی به این باشگاه و پرداخت طلب دیاباته و میلیچ را می‌دهد تا بلکه از این طریق خود را نزد هواداران استقلال محبوب و به نوعی به شهرت برساند.


این فرد بعد از مدتی با ارسال دو رسید واریزی به باشگاه استقلال وانمود می‌کند که طلب دو بازیکن خارجی نامبرده را پرداخت کرده است. سعادتمند هم که از این کار حسابی ذوق زده شده بود از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام می‌کند که طلب دیاباته و میلیچ پرداخت و به زودی بقیه بازیکنان هم به پول‌شان می‌رسند.


بعد از گذشت یکی دو روز پس از ابن ماجرا دو بازیکن خارجی باشگاه استقلال اعلام می‌کنند پولی به حساب‌شان نیامده اما باز از باشگاه استقلال به آنها اعلام می‌شود که پول واریز شده و به زودی به حساب‌تان واریز می‌شود.


در حال حاضر که تقریبا یک هفته از این ماجرا می‌گذرد هنوز پولی به حساب دو بازیکن نامبرده نیامده و آنها متوجه شده‌اند رسید ارسالی فرستاده شده برای آنها جعلی است.


 در واقع مدیریت باشگاه استقلال توسط یک هوادار معلوم الحال به بازی گرفته شده و متعاقب آن نیز دو بازیکن خارجی هم حسابی سر کار رفته‌اند.‌ ماجرایی که حتی در رسانه‌های کرواسی (وطن میلیچ)  سوژه شد و در این میان اعتبار باشگاه استقلال زیر سوال رفت.


نکته قابل توجه اینکه وزارت ورزش به مدیریت باشگاه استقلال تذکر داده بود برای درآمدزایی به سراغ چنین افرادی نرود. این فرد دو فصل پیش هم به همین شکل تیام و چپاروف را سرکار گذاشته بود و نامش برای هواداران استقلال و اهالی رسانه غریبه نبود.


باید دید واکنش وزارت ورزش به این‌ گاف مدیریتی باشگاه استقلال چه خواهد بود. آن هم در شرایطی که کلا باید 45 هزار دلار جمعا به حساب این دو بازیکن واریز می‌شد که این همه دردسرساز شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته