دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1399 - 14:34

استقلال راضی از قانون وزارت ورزش

باشگاه استقلال مخالفتی با قانون منع جذب بازیکن خارجی ندارد و از تصمیم وزارت ورزش راضی است.
کد خبر : 489558
شیخ دیاباته میلیچ 1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی در شرایطی برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به تصویب رسیده است که به نظر می‌رسد تنها باشگاه سرخ‌پوش از این قانون ناراضی است و آبی‌پوشان مشکلی با این پدیده ندارند.


افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس نسبت به این قانون اعتراض کرد و با مصاحبه مهمی در جمع خبرنگاران، اعتراض پرسپولیس را به این قانون نشان داد حتی در صحبت‌های خود به اینکه حق باشگاه استقلال نیز خورده می‌شود، اشاره کرد چرا که دیگر تیم‌های لیگ برتری مشکلی برای جذب نیروی خارجی ندارند.


انتظار می‌رفت یکی از مربیان یا مسئولان باشگاه استقلال نسبت به قانون تصویب شده از سوی وزارت ورزش به خصوص پس از صحبت‌های سرپرست پرسپولیس اعتراض آبی‌پوشان را رسانه‌ای کنند اما سکوت اهالی خانواده استقلال نشان می‌دهد آنها مشکلی با این قانون ندارند.


دلیل رضایت باشگاه استقلال این است که شیخ دیاباته مهاجم آماده‌ای در خط حمله این تیم است و هروویه میلیچ بازیکن مورد اعتماد فرهاد مجیدی در خط دفاعی و حتی میانی است. بنابراین نیازی به جذب بازیکن خارجی با توجه به موجودیت استقلال دیده نمی‌شود ولی پرسپولیس با توجه به کیفیت نه چندان جالب کریستین اوساگونا به دنبال جذب مهاجم با کیفیت خارجی به جای این مهاجم سیه‌چرده است.


شرایط گویای آن است استقلال با قانون منع جذب بازیکنان خارجی مخالفتی ندارد و برای همین با سکوت در خصوص موضع جدید وزارت ورزش و جوانان نشان داد از این قانون رضایت دارد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته