دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

جزئیات سامانه ثبت‌نام تسهیلات حمایتی از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا + راهنما و لینک ثبت‌نام

سامانه ثبت‌نام تسهیلات حمایتی از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع کرونا راه‌اندازی شده است و تمامی صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت‌نام در آن اقدام کنند.
کد خبر : 489459
Untitled.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، یکی از مصوبه‌های مهم ستاد کرونا حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع این بیماری بوده که طبق مصوبه این ستاد،  قرار است به هر کسب‌وکار بر اساس تعداد کارگر شاغل تسهیلات حمایتی پرداخت شود.


وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی از امروز با راه‌اندازی سامانه‌ای ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات مشخصات کسب‌وکارها را آغاز کرده است. قرار است برای کارفرمایانی که از شیوع کرونا به‌شدت آسیب‌ دیده‌اند، پیامک‌هایی ارسال شود تا ‌آن‌ها در صورت تمایل در این سامانه ثبت‌نام نمایند. طبق گفته علاءالدین ازوجی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار پیامک‌های ارسالی تنها جنبه اطلاع‌رسانی دارد و تمامی کارفرمایان می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.


در سامانه «کارا»ی وزارت کار بخشی با عنوان تسهیلات کرونا راه‌اندازی با عنوان تسهیلات کرونا راه‌اندازی شده و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند با ورود به این بخش اقدام به  ثبت‌نام نمایند.


همچنین راهنمای نحوه استفاده و ثبت‌نام سامانه کارا نیز در این پایگاه بارگزاری شده است که مراجعان این سایت برای  آشنایی بیشتر با نحوه ثبت‌نام می‌توانند از آن استفاده نمایند.


سامانه ثبت‌نام در تسهیلات کرونا


راهنمای ثبت‌نام در سامانه تسهیلات بنگاه‌های به شدت آسیب‌دیده از شیوع کرونا


در تصویر زیر مشاغلی که می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده شده استفاده نمایند آمده است:



انتهای پیام/4141/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته