دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1399 - 15:43
نوبخت خبر داد؛

خدمات‌رسانی رايگان متروی تهران در شب‌های قدر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا 2:30 بامداد رايگان خدمات‌رسانی می‌كنند.
کد خبر : 489350
2520637.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شركت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، فرنوش نوبخت ضمن آرزوي قبولی طاعات و عبادات شهروندان و عرض تسليت به‌مناسبت فرارسيدن ايام سوگواری شهادت اميرالمومنين(ع) و ليالی قدر اظهار کرد: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند. امسال با توجه به شيوع ويروس كرونا و محدود شدن زمان برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت علی (ع) مراسم احیا در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، متروی تهران در خطوط درون شهری تا ساعت 2:30 بامداد فعال خواهد بود. 


وی تصريح كرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا از شب زنده‌داران تقاضا داریم در هنگام استفاده از مترو حتماً از ماسک استفاده كنند.


مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: در اولین شب قدر در شامگاه سه شنبه (23 ارديبهشت 99) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت 23 تا 2:30 بامداد روز بعد (چهارشنبه 24 ارديبهشت ماه99)، با فاصله هر 30 دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.


نوبخت در ادامه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های قدر 21 پنجشنبه 25 و شنبه 27 ارديبهشت 99 همزمان با 23 ماه مبارک رمضان سرویس‌دهی شبانه به‌صورت رايگان انجام می‌شود.


وي خاطرنشان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط 5 تهران( صادقيه)- گلشهر و بالعکس و ایستگاه‌های پایانه‌های یک، دو، چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خدمات‌رسانی شبانه ندارد.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته