دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل متروی تهران:

استفاده از ماسک در مترو اجباری می‌شود

مدیرعامل شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طرح اجباری شدن استفاده از ماسک توسط مسافران در مترو به تصويب رسيده است و در صورت ابلاغ دستورالعمل اين كار، اجرايی خواهد شد.
کد خبر : 486259
28921_333.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اينكه از ابتدای شيوع ويروس كرونا شركت بهره‌برداری راه‌آهن شهري تهران و حومه در راستاي حفظ سلامت مسافران و کارکنان اين شركت و صيانت از بهداشت و سلامت عمومی نسبت به انجام ضدعفونی و نظافت ایستگاه‌ها و قطارهای مترو اقدام كرده افزود: با توجه به اين‌كه ایستگاه‌های خطوط مترو در زیرزمین قرار دارند كاركرد هواسازهای ايستگاه‌ها را افزايش داده‌ایم تا جابجايی هوا بيشتر شده و از ساكن ماندن هوای داخل ايستگاه‌ها جلوگيری شود در همين راستا استفاده از ماسک را به‌تمامی مسافران توصيه كرده و از مسافران می‌خواهیم فاصله اجتماعی را در هنگام استفاده از قطارها رعايت كنند.


وي تصريح كرد: اقدامات و برنامه‌ريزی‌های شركت بهره‌برداری مترو بر اساس سياست‌های كلی شهرداری تهران و ستاد ملی مبارزه با كرونا است و در صورت ابلاغ طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو بر اساس دستورالعمل، اين كار را اجرايی خواهيم كرد.


نوبخت گفت: برای حفظ و ارتقاء سلامتی مسافران آمادگی هر نوع همكاری براي تأمین و توزيع ماسک توسط شركت‌ها، خيريه‌ها و نهادهای تأمین و تولیدکننده ماسک را داريم.


مدیرعامل شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن تشكر از مسافرانی كه با استفاده از ماسک به نوعی به شكسته شدن زنجيره انتقال كمک می‌كنند از ساير مسافران نيز خواست تا نسبت به تهيه تأمین ماسک و استفاده از آن در مترو اقدام كنند.


نوبخت در پايان خاطرنشان كرد: اين شركت با تمامی امكانات موجود و توان اجرايی خود برای افزايش خدمات جابجايی و افزايش رضايت‌مندی مسافران تلاش می‌کند.


انتهای پیام/4145


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته