دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در واحد زنجان

همایش ملی نماز و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی با پیام میرزاده آغاز به کار کرد

همایش ملی نماز و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی با پیام دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان آغاز به کار کرد.
کد خبر : 48893

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر یدالله رجائی در مراسم آغاز به کار همایش ملی نماز و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی از نماز به عنوان یکی از بارزترین مصادیق لطف الهی و معراج مومن نام برد و اظهار کرد: نماز بهترین وسیله روشنایی قلب و اجابت و برآمدن حاجت‌ها است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی بیش از پیش در مسیر توسعه و تبیین ارزش های نماز در جامعه تلاش کنیم، گفت: دانشگاه آزاد توسعه و ترویج نماز را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.


رجائی با توجه به تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت نماز، اضافه کرد: برگزاری همایش ملی نماز در سال 75 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، برگزاری همایش ملی نماز در سال 91 در دانشگاه ازاد اسلامی واحد ابهر و برگزاری این همایش ملی از جمله فعالیت‌های دانشگاه آزاد زنجان در راستای پرداختن به مقوله نماز است.


وی یادآورشد: همایش ملی نماز و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی در 12 محور و با فعالیت چهار کمیته علمی، اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی ومالی و پشتیبانی اجرایی می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: از 326 مقاله واصله به دبیرخانه همایش 149 مقاله منتخب در کتاب چکیده مقالات به چاپ رسیده است.


وی رساندن پیان همایش به عموم مردم از طریق رسانه‌ها برای شرکت هرچه بیشتر در این فریضه الهی و کاربردی کردن نتایج همایش را از جمله اهداف برگزاری آن برشمرد.


در مراسم آغاز به کار این همایش پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاداسلامی از سوی رئیس واحد زنجان قرائت شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته