دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 14:45

دومین کنگره بین‌المللی فناوری، ارتباطات و دانش ICTCK2015 در واحد مشهد برگزار می شود

دبیر علمی کنگره بین المللی فناوری اطلاعات، حال و آینده گفت: این کنگره که برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی دارای مجوز نمایه سازی در پایگاه استنادی IEEE از امریکا است با حضور چهره های مطرح حوزه فناوری اطلاعات از سراسر جهان از تاریخ 20 تا21 آبان ماه در واحد مشهد برگزار می شود.
کد خبر : 48890

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ داود بهره پور گفت: کنگره بین المللی فناوری، ارتباطات و دانش دارای 5 کنفرانس و 13 کارگاه است و 13 سخنرانی کلیدی که در قالب یک کنگره بین المللی به صورت مجازی- حضوری برگزار می‌شود.


وی افزود: این کنگره برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی توانست مجوز نمایه سازی موسسه بین المللی مهندسان برق و الکترونیک در امریکا IEEE دریافت کند. همچنین این کنگره در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نیز نمایه سازی می شود.


بهره پور اظهار کرد: تاکنون بیش از 680 مقاله به این کنگره ارسال شده است که تمامی آنها داوری شده و از آن میان 265 مقاله به عنوان مقاله برتر برای ارائه در کنگره انتخاب است.


وی گفت: از هر کنفرانس یک مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب خواهد شد که مراسم اختتامیه از نفرات 5 مقاله برتر تقدیرو تشکر خواهد شد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد مشهد گفت: در این کنفرانس از آمریکا، اسپانیا، چین، ترکیه، مالزی و.... مقالاتی به این کنگره ارسال شده است.


بهره پور افزود: در راستای دستورات ریاست عالی دانشگاه و سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی این کنگره به صورت مجازی- حضوری برگزار می‌شود که می تواند نمونه مناسبی برای برگزاری سایر کنگره ها و کنفرانس‌ها باشد.


دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات، حال و آینده گفت: واحد مشهد آمادگی کامل را درباره انتقال تجربیات و دستاوردهای موفق در برگزاری این نوع کنگره را به سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دارا است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته