دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد اهر معرفی شد

مهندس محمد جدیری عباسی با حضور اعضای هیات رئیسه و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی به عنوان معاون جدید دانشجویی و فرهنگی واحد اهر معرفی و از خدمات مرتضی شهبازیان رئیس دفتر فرهنگ اسلامی قدردانی شد.
کد خبر : 48877

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نادر اسدی در آیین معارفه معاون دانشجویی و فرهنگی واحداهر، فعالیت‌های این حوزه را لازم و ملزوم یکدیگر برشمرد و ادغام این دو حوزه را در راستای طرح چابک سازی، ابتکاری مبارک برای تعامل و همکاری حوزه های فوق در راستای خدمت رسانی مطلوب به دانشجویان ذکر کرد.


وی با قدردانی از خدمات یک دهه فعالیت فرهنگی آقای شهبازیان در مسئولیت دفتر فرهنگ اسلامی اظهار امیدواری کرد با چارت تشکیلاتی جدید با تعامل و همکاری این دو حوزه شاهد فعالیت و خدمت رسانی دو چندان در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی باشیم.


رئیس شورای فرهنگ واحد اهر کارهای فرهنگی را زیر بنای سایر کارها برشمرد و اظهار امیدواری کرد در راستای منویات مقام معظم رهبری بتوانیم با بهره گیری از نیروهای با تجربه و مشارکت اساتید و دانشجویان و همکاری این دو حوزه گامهای عملی در راستای سیاست های عالی دانشگاه برداریم.


در ادامه این جلسه، مرتضی شهبازیان گزارشی از عملکرد ده ساله خود را ارائه کردند و ارتقاء این حوزه را به معاونت به فال نیک گرفته و اظهار امیدواری کردند در آینده شاهد تلاش و فعالیت بیشتر دراین حوزه باشیم.


مهندس محمد جدیری عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی نیز از حسن اعتماد رئیس واحد و همکاران قدردانی کرد و افزود: با استفاده از آرا و نظرات همکاران و مشارکت جمعی بتوانیم کارهای موثری در حوزه فرهنگی و دانشجویی انجام دهیم.


در پایان این مراسم از خدمات شهبازیان با اهدای لوح سپاس قدردانی و از مهندس جدیری عباسی به عنوان نخستین معاون دانشجویی و فرهنگی معرفی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته