دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1399 - 17:09

گزارش کمیسیون فرهنگی از احکام نامعتبر ورزش

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: هفته جاری کمیسیون فرهنگی در مورد بررسی فهرست قوانین و احکام نامعتبر ورزش در صحن علنی گزارش می‌دهد.
کد خبر : 488570

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، داوود عزیزی در خصوص گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد بررسی‌های انجام‌شده در فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه ورزش در صحن علنی مجلس گفت: این گزارش حاصل خرد جمعی کارشناسان خبره وزارت ورزش و جوانان، مرکز پژوهش‌ها، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی است و احکام نامعتبر حوزه ورزش در طول یک‌صد سال گذشته را تنقیح کرده است.


وی ادامه داد: همچنین گزارش نهایی کمیسیون فرهنگی در مورد تحقیق و تفحص از منابع و مصارف نظام مدیریتی شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان (باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ) در 10 سال گذشته در اجرای ماده 212 آیین‌نامه در صحن علنی قرائت می‌شود.


مدیرکل امور مجلس خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد درآمدزایی و خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی نیز در اجرای ماده 40 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از دیگر مواردی است که قرار در صحن علنی تبیین شود.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته