دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1399 - 15:01
با حضور دانشگاهیان؛

مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس معرفی شد

مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 487951
87de819a-efda-45e5-a007-922547c27984.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پردیس، مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با حضور سید‌رضا صالحی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی واحد پردیس برگزار شد.


در این مراسم از تلاش‌های حامد تجلی مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس قدردانی و فاتحی به عنوان مدیر جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی شد.


امور دانشگاه به‌نحو احسن پیگیری شود


در این جلسه حسین عباسپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با قدردانی از تلاش‌های  تجلی و تبریک به فاتحی خواستار پیگیری امور دانشگاه به‌نحو احسن با همکاری حراست و سایر قسمت‌های دانشگاه شد.


بیژن خسرو‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس هم با آرزوی توفیق برای مدیران قبل و جدید حراست بیان کرد: حراست بازوی تمام معاونت‌هاست و با همکاری می‌توان دانشگاهی موفق از نظر علمی، کمی و کیفی داشته باشیم.


سید‌رضا صالحی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز با بیان این نکته که رویکرد اصلی حراست دانشگاه، علمی، حرفه‌ای و اجتماعی است، تصریح کرد: مهم این است که حراست باید جای امنی برای تمام اقشار دانشگاه به حساب آید.


به‌گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و کلام الله قرآن مجید از خدمات تجلی قدردانی و حکم فاتحی تقدیم وی شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته