دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 10:29

راه اندازی صندوق خیریه امام حسن مجتبی (ع) در واحد همدان

نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور کارکنان و اعضای هیات رییسه این دانشگاه برگزار شد .
کد خبر : 48749

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در این مراسم که با حضور دبیر و رییس دبیرخانه هیات امنای استان همدان، معاونین، روسای دانشکده ها وکارکنان این دانشگاه برگزار شد با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: نباید در کار و تلاش ما برای دانشگاه کم فروشی که همان کم کاری است رسوخ پیدا کند.


حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی ورکشی افزود: اخلاق کارمندی باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد تا رزق و روزی حلال به خانه هایمان ببریم و این باعث افزایش روزی و برکت در کسب و کار ما می گردد.



وی تاکید کرد: گره گشایی از کار ارباب رجوع و برخورد مناسب با آن بسیار مورد تایید دین مبین اسلام قرار دارد.


معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این نشست با بیان اینکه اعتقاد داریم کارمندان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از مهمترین ثروت های این دانشگاه هستند گفت: تلاش برای ارج نهادن به زحمات و قدردانی از تلاش های کارکنان سرلوحه فعالیت این معاونت است.


علیرضا پیرحیاتی با اشاره به برگزاری طرح ورزش صبحگاهی در دانشگاه گفت: این ابتکار می تواند روحیه نشاط و شادابی را در بین کارکنان افزایش دهد و تندرستی و پویایی را هم به کارمندان وهم بدنه دانشگاه تزریق نماید.


وی بیان کرد: درصدد هستیم طرح پایش سلامت سالانه کارکنان را به منظور تهیه پرونده سلامت همه پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی همدان در آینده ای نزدیک اجرایی نماییم.


صندوق خیریه امام حسن (مجتبی) که سرمایه خود را از کمک های اهدایی کارکنان تامین خواهد کرد و می تواند در موارد خاص به کارکنانی که گرفتاری یا مشکلات خاصی دارند کمک شایانی انجام دهد.

پیرحیاتی گفت: در این طرح همه کارکنان در مرحله اول از نظر جسمی مورد بررسی قرار می گیرند و متعاقبا به همراه پرونده پرسنلی یک پرونده سلامت نیز در کارگزینی برای آنها تشکیل خواهد شد.


معاون اداری مالی واحد همدان با پیشنهاد تاسیس صندوق خیریه امام حسن (مجتبی) که سرمایه خود را از کمک های اهدایی کارکنان تامین خواهد کرد بیان داشت: این صندوق می تواند در موارد خاص به کارکنانی که گرفتاری یا مشکلات خاصی دارند کمک شایانی انجام دهد.


پیرحیاتی با قرائت اساس نامه این صندوق خیریه گفت: چهار نفر از معتمدین کارمندان به همراه معاون اداری مالی عضو هیات مدیره این صندوق خواهند بود که با صلاحدید این افراد مبالغ اهدایی در موارد خاصی هزینه می گردد.


پیرحیاتی در ادامه با ارائه گزارشی از روند کسب درآمدها و هزینه های دانشگاه و تجزیه و تحلیل روند آتی گفت: مدیریت هزینه و کاهش وابستگی به درآمد شهریه مهمترین استراتژی واحد همدان است که تمامی کارکنان باید در این امر کوشا و فعال باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته