دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1399 - 14:46

تأکید تقی زاده بر بهره‌مندی از نیروهای متخصص و متعهد درون‌سازمانی

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان بهره‌مندی از نیروهای متخصص، مجرب و متعهد داخلی است.
کد خبر : 487265

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی زاده در خصوص به کارگیری نیروهای متخصص و متعد درون سازمانی  اظهار کرد: با هدایت و درایت سلطانی فر، تحولی شگرف در چند سال گذشته در تبدیل وزارت به مجموعه‌ای هوشمند، چابک و اثربخش صورت گرفته که تحقق این مهم حاصل استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهد و بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون‌سازمانی است.


معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و بیان داشت: تغییرات اساسی و بنیادی در سه سال گذشته با استفاده از نیروهای مجموعه ورزش و جوانان در بخش های مدیریتی ادارات کل ورزش وجوانان استان‌ها و شهرستان‌ها صورت گرفته است.


وی با اشاره به ۱۷ مأمور شاغل در بخش مدیریتی ادارات کل ورزش و جوانان ۳۱ استان، گفت: از این تعداد تنها ۱۴ نیروی درون‌سازمانی سکان هدایت این بخش را عهده‌دار بودند که با اجرای سیاست بهره‌مندی از نیروهای داخلی، هم‌اکنون تنها ۶ نفر مأمور و ۲۵ نفر از نیروهای این وزارتخانه به انجام‌وظیفه مشغول هستند.


تقی زاده در ادامه در خصوص معاونین ادارات نیز این نکته را متذکر شد: از تعداد ۹۳ معاون ۵۰ نفر مأمور و ۴۳ نفر نیروی درون‌سازمانی بودند این در حالی است که درحال حاضر تنها۱۳ نفر مأمور و ۸۰ نفر از نیروهای حوزه ورزش و جوانان هستند.


وی در خصوص وضعیت روسای شهرستان‌ها نیز توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: با اهتمام بر اجرای سیاست ذکرشده در این حوزه نیز، ۳۰۰ نفر از ۳۶۰ رئیس شهرستان از نیروهای متخصص وزارتخانه هستند و ۶۰ نفر نیز از سایر ارگان ها و نهادها در کنار مسئولان وزارت ورزش و جوانان مأموریت خود را به سرانجام می‌رسانند .


معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه تا پایان دولت تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از ۶ مدیرکل مأمور ۴ نفر جای خود را به مدیران درون‌سازمانی بدهند اظهار کرد: همچنین در نظر داریم از ۱۳ معاون ادارات کل نیز با حذف ۱۰ نیروی برون‌سازمانی، نیروهای متخصص درون‌سازمانی جایگزین شوند.


وی در خصوص وضعیت ۶۰ نفر از روسای ادارات شهرستان‌ها نیز گفت : تلاش خواهیم کرد که این تعداد را به عدد ۱۰ کاهش دهیم .


تقی زاده با توضیح اینکه عمده مأمورین شاغل در بخشه‌ای مدیریتی استان‌ها از آموزش و پروش بودند تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و اجرای سیاست بهره‌مندی از نیروهای متخصص، متعهد و مجرب داخلی تا پایان دولت تدبیر و امید درصدد هستیم حوزه مدیریتی این وزارتخانه را دستخوش تحولی اثرگذار بنماییم.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته