دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1399 - 12:53

ادامه بلاتکلیفی فدراسیون تنیس؛ تأیید صلاحیت‌ها چالش بزرگ برای برگزاری مجمع!

بلاتکلیفی دو ساله فدراسیون تنیس همچنان ادامه دارد و اگر تأییدیه صلاحیت یکی از نامزدهای این فدراسیون اعلام شود، پس از دو سال مجمع این فدراسیون برگزار خواهد شد.
کد خبر : 486983
تنیس.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آبان ماه سال 97 دوره چهارساله مجید شایسته در فدراسیون تنیس به پایان رسید. شایسته ده سال سکان‌دار فدراسیون تنیس بود و دو سال پیش دوره چهارساله‌اش به پایان رسید. البته پس از پایان دوره ریاستش او همچنان به‌عنوان سرپرست تا شهریورماه 98 حضور داشت و پس از ده ماه سرپرستی جای خود را به احمد نامنی داد.


پس از پایان دوره ریاست شایسته سازوکار انتخابات این فدراسیون برگزار شد؛ اما به دلیل تک نامزد شدن این انتخابات، از سوی وزارت ورزش و جوانان باطل شد و نامزدهای پست ریاست این فدراسیون باید دوباره فرایند انتخابات را طی می‌کردند. در همان زمان شایسته از این شرایط ناراضی بود و از دلیل وزارت ورزش برای ثبت‌نام مجدد نامزدهای ریاست فدراسیون ناراضی بود.


با این حال با وجود اینکه نزدیک به دو سال است که این فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود، همچنان وضعیت آن بلاتکلیف است. به گفته علی‌نژاد معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هنوز استعلام از نامزدها اعلام‌نشده است و به همین دلیل انتخابات برگزار نمی‌شود.


علیرضا پورسلمانی، پیمان جعفری، داود عزیزی، توفیق کابلی، کامیار کیمیایی و سید محمودرضا حسینی نامزدهای پست ریاست فدراسیون تنیس هستند که پرونده آن‌ها پس از تأییدیه کمیسیون تطبیق وزارت ورزش در اختیار مراجع ذی‌صلاح گذاشته شد.


بدون شک این بلاتکلیفی ضربه‌های جبران‌ناپذیری را به ورزش تنیس وارد می‌کند. دوره سرپرستی در یک فدراسیون بین سه الی 6 ماه است و این در حالی است که این فدراسیون دو سالی بلاتکلیف است و اگر تأییدیه یکی از نامزدها احراز صلاحیت شود، آن‌وقت می‌توان به برگزاری انتخابات امیدوار بود در غیر این صورت این بلاتکلیفی ادامه‌دار خواهد بود.


انتهای پیام/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته