دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرادی شقاقی: واحد بین‌المللی جلفا همگام با توسعه ارس پیش برود

رئیس شورای تخصصی عمران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در بازدید از واحد بین‌المللی جلفا در منطقه آزاد ارس، توسعه این منطقه را محسوس و خوب توصیف و تاکید کرد باید واحد بین‌المللی جلفا نیزهمگام با توسعه ارس پیش رود.
کد خبر : 48685

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر طالب مرادی شقاقی که با هدف بررسی وضع عمرانی واحد بین المللی جلفا در این واحد حضور یافته بود با توجه به پیشرفت قابل توجه منطقه آزاد ارس و پتاسیل عظیم این منطقه ابراز امیدواری کرد با مدیریت مطلوب در آینده نه‌چندان دور شاهد پیشرفت خوب این واحد دانشگاهی از نظر عمرانی نیز باشیم.


رئیس شورای تخصصی عمران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین در این بازدید با حضور در زمین ملکی این واحد دانشگاهی موقعیت آن را برای احداث ساختمان آموزشی خوب ارزیابی کرد. او از ارائه گزارش سفر خویش به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و هیات امنای استان خبر داد و افزود: امیدواریم در سفرهای آینده، واحد بین‌المللی جلفا را در ساختمان ملکی خود دانشگاه مشاهده کنیم.


همچنین بازدید از ساختمان آموزشی و اداری واحد هادی‌شهر نیز بخش دیگری از برنامه‌های این سفر بود که با همراهی هیات رئیسه واحد بین‌المللی جلفا انجام یافت.


واحد بین‌المللی جلفا با بیش از 4000 دانشجو در 71 رشته تحصیلی کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد در منطقه آزاد ارس و در همجواری با کشورهای جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته