دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 15:54

سه انتصاب در واحد ورامین – پیشوا

رئیس دانشکده کشاورزی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و مدیر امور اداری واحد ورامین – پیشوا منصوب شدند.
کد خبر : 48659

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد ورامین – پیشوا در جلسه هیأت رئیسه این دانشگاه که با حضور معاونان و رؤسای دانشکده و مدیران واحد در دفتر جلسات صورت گرفت، با توجه به اقدامات تأثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر درآمدهای غیردولتی و بدون کمک و اعتبارات دولتی در تلاش برای استانداردسازی شاخص‌های آموزشی، پژوهشی و غیره به عنوان یکی از عرصه‌های پیشرو در محیط های علمی و آموزشی کشور شناخته می‌شود و هم چون نگینی می‌درخشد.


دکتر حسینعلی شیبانی افزود: هماهنگی و همسویی ریاست عالی دانشگاه و تیم مدیریتی وی با ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب هم‌افزایی و تسریع در حرکت رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی شده است.


شیبانی درباره روند تحصیلات تکمیلی خاطرنشان کرد: گسترش تحصیلات تکمیلی و توزیع عادلانه در واحدهای مختلف دانشگاهی با توجه به رعایت تمامی شرایط و ضوابط وزارت علوم را یکی دیگر از شاخصه‌های موفقیت در کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی درباره اهتمام جدی به مباحث فرهنگی و ارزشی در فضای دانشگاهی اظهار کرد: توجه ویژه به مسائل دینی و اسلامی در فضای دانشگاه، افزایش بودجه فرهنگی و اجرای طرح‌های فرهنگی ماندگار موجب حاکمیت فضای معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان شده است.


در پایان این جلسه رئیس واحد در احکامی جداگانه دکتر سعید محمدزاده نمین را به سمت رئیس دانشکده کشاورزی، دکتر موسی‌الرضا محمدی را به عنوان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و مهندس محمد شیرکوند را به عنوان مدیرامور اداری واحد منصوب کرد و از زحمات ارزشمند دکتر مجید آقامحسنی فشمی در زمان ریاست دانشکده کشاورزی و دکتر محمدزاده در زمان مدیریت امور اداری واحد قدردانی و تشکر کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته