دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 15:01
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

رسانه‌ها توجه به نقش اجتماعی زنان را در اولویت قرار دهند

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده امروز ضمن بازدید از نمایشگاه مطبوعات با اهالی رسانه و مطبوعات به گفتگو نشست.
کد خبر : 48656

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه مطبوعات، شهیندخت مولاوردی مهمترین دستاورد دولت در حوزه زنان را احیای سرمایه‌های اجتماعی در این حوزه دانست و گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با حوزه زنان با توجه به اولویت‌بندی مسایل‌شناسی شده در اطلس زنان در حال پیگیری است.


وی همچنین گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تبیین و به رسمیت شناختن جایگاه زنان در جامعه دارد. رسانه‌ها باید توجه به نقش زنان در جامعه را در اولویت قرار دهند و به همان نسبت این موضوع هم در جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد.


به گفته مولاوردی، اعتقاد به نقش زنان در رسانه‌ها موضوعی است که جامعه باید به آن باور داشته باشد و این موضوع تنها معطوف به زنان نیست.


وی افزود: حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی تنها نیاز زنان نیست و این نیاز جامعه است که زنان در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته باشند و فعالیت اجتماعی زنان عاملی موثر بر فرایند توسعه کشور است.


مولاوردی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که جامعه‌ای از تمام ظرفیت‌های خودش در مسیر پیشرفت و توسعه استفاده نکند قطعا نخواهد توانست در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته