دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1399 - 11:10

فرصت 4 هفته‌ای یوفا به لیگ برتر انگلیس

مسئولان یوفا به فدراسیون فوتبال انگلیس فرصت 4 هفته‌ای برای اتمام رقابت‌های لیگ برتر این کشور داده است.
کد خبر : 486188
لیگ برتر انگلیس.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  رقابت‌های لیگ برتر انگلیس همانند بسیاری دیگر از مسابقات فوتبال به حالت تعلیق درآمده‌اند تا پس از مهار ویروس کرونا ازسرگرفته شوند. این درحالی است که این بیماری کشنده بالغ بر 21 هزار نفر را به کام مرگ کشانده است.


روزنامه «THE TIMES» در گزارشی اعلام کرد اتحادیه فوتبال اروپا به مسئولان برگزارکننده رقابت‌های لیگ برتر جزیره فرصت 4 هفته‌ای دادند تا جزئیات نحوه برنامه‌ریزی خود را برای اتمام رقابت‌های فصل 2020-2019 را ارائه کنند.


در بخشنامه جدیدی که یوفا به تمامی فدراسیون‌های فوتبال اروپا ارسال کرده به این نکته تأکید شد که باید تا روز 25 می(5 خرداد) چگونگی تکمیل رقابت‌های این فصل مشخص شود و البته باید سناریوی ایده آلی برای تمامی لیگ‌های داخلی تعریف شده باشد تا باشگاه‌ها بتوانند به طور شایسته در مسابقات یوفا شرکت کنند.


این در حالی است که اگر مقررات دولت انگلیس برای مقابله با ویروس کرونا رعایت نشود امکان ازسرگیری مسابقات وجود نخواهد داشت. در این میان تیم آرسنال  با رعایت قوانین فاصله اجتماعی در گروه‌های پنج نفره که به‌صورت جداگانه وارد زمین می‌شوند تمرینات خود را آغاز کرد و تیم‌های دیگر نیز می‌توانند با اجرای صحیح اصول بهداشتی تمرینات خود را دوباره آغاز کنند.


 


مسابقات فوتبال در انگلیس در شرایطی هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند که قرار است مسابقات فوتبال آلمان در تاریخ 9 می(20 اردیبهشت) بازگردد و مذاکرات در ایتالیا در مورد بازگشت احتمالی فوتبال به پایان ماه می(11 خرداد) انجام شده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته