دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1399 - 09:21

زمان ازسرگیری تمرینات تیم‌های سری A ایتالیا اعلام شد

نخست وزیر ایتالیا زمان ازسرگیری تمرینات تیم‌های ورزشی حرفه‌ای را مشخص کرد.
کد خبر : 485876
سری A ایتالیا.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  رقابت‌های سری A ایتالیا از 9 مارس(19 اسفند) هنگامی که دولت این کشور تمامی فعالیت‌های این کشور را تعطیل کرد تا به مقابله با ویروس کرونا بپردازد، لغو شده است. هنوز 12 هفته از این مسابقات به همراه چهار دیدار از هفته بیست و پنجم برگزار نشده است و رقابت‌های جام حذفی ایتالیا نیز در مرحله نیمه‌نهایی باقی مانده است.


نشریه «skysports» به نقل از «جوزپه كونته» نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد تیم‌های ورزشی حرفه‌ای می‌توانند از 18 می(29 اردیبهشت) تمرینات خود را ازسربگیرند. این اظهارنظر گویای آن است که می‌توان انتظار داشت رقابت‌های سری A از اوایل ماه ژوئن(اواسط خرداد) آغاز شود اگرچه نخست وزیر ایتالیا تصمیم‌گیری در این رابطه را منوط به آینده دانست.


کونته در صحبت‌های خود از بازگشایی پارک‌ها و مراکز عمومی در روز 4 می(15 اردیبهشت) خبر داده و آن را روزی تاریخی دانسته است. وی ستاره‌های فوتبال کشورش را برای مردم دوست داشتنی توصیف کرده و بر این موضوع تأکید کرده که نمی‌خواهد آن‌ها بیمار شوند، برای همین زمان ازسرگیری مسابقات لیگ‌های معلق با حداکثر اقدامات ایمنی پس از کاهش محدودیت‌ها برگزار می‌شود.


نخست وزیر ایتالیا گفت: اگر مردم اقدامات جدید برای پیشگیری را دنبال نکنند ، منحنی سرایت «COVID-19» می‌تواند دوباره بالا رود و از کنترل خارج می‌شود، مرگ‌ومیر بالا می‌رود و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به اقتصاد خواهیم زد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته