دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 15:39

بازدید رییس بنیاد امور بیماری‌های خاص از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی واحد ورامین پیشوا

دکتر فاطمه هاشمی رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص و دکتر مسعود شهسواری معاون عمران واحد‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد به همراه چند تن از مشاوران خارجی طراحی بیمارستان، از روند تکمیل پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی واحد ورامین – پیشوا بازدید کردند.
کد خبر : 4858

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه که به منظور تسریع در عملیات اجرایی پروژه بیمارستان صورت گرفت، رئیس واحد ورامین – پیشوا گزارش کاملی از این پروژه ارائه کرد و گفت: احداث این بیمارستان به منظور ارتقاء سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه و هم چنین تأمین نیازهای آموزشی دانشگاه در فضایی به متراژ ۲۶۳۲۶ متر مربع در حال اجرا است.


دکتر حسینعلی شیبانی با برشمردن ویژگی‌های این پروژه تأکید کرد: این بیمارستان با توانایی فرا‌تر از امکانات یک بیمارستان جنرال می‌تواند پاسخگوی بخش عمده‌ای از نیازهای پزشکی تخصصی مردم باشد و بار مراجعات به تهران را کاهش خواهد داد.


وی ادامه داد: بخش سازه و تأسیسات این پروژه نیز طبق آخرین متدهای طراحی دنیا و بر اساس آئین نامه‌ها و مقررات ملی ساختمان طراحی و در حال ساخت است و فاز اول اسکلت بندی آن با زیربنای ۷۹۴۶ مترمربع تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


در ادامه نقطه نظرات کار‌شناسی مسؤلان و مشاوران تخصصی این حوزه، به منظور تسریع در اتمام پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسؤلان با بازدید از محل احداث بیمارستان از چگونگی روند اجرایی و عملیاتی آن بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته