دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 11:28

برگزاری هجدهمین گردهمایی عمومی‌سازی ریاضی با حضور پدر علم گراف در واحد خمین

ششمین همایش استانی آموزش ریاضی خمین و هجدهمین گردهمایی عمومی‌سازی آموزش ریاضی با حضور پروفسور مهدی بهزاد پدر علم گراف و چهره ماندگار ریاضی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین برگزار شد.
کد خبر : 48560

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عباس شمسی رئیس واحد خمین در مراسم ششمین همایش استانی آموزش ریاضی خمین، با توجه به ظرفیت‌های بالای مدارس سما خمین و سرمایه گزاری ویژه در این بخش برای ارتقای سطح سواد ریاضی مردم خمین اعلام آمادگی کرد.


در ادامه سیدمهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین با قدردانی از دست اندرکاران برپایی این همایش، از وجود خانه ریاضیات در این شهرستان ابراز خوشحالی کرد و ابراز امیدواری کرد که سالهای آینده نیز این اقدامات و همایش‌ها تداوم یابد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمین نیز درباره اهمیت آموزش ریاضی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، نقش کلیدی آموزش ریاضی در زندگی روزمره و تمام علوم مواردی را بیان کرد.


در ادامه پروفسور بهزاد با بیان تاریخچه خانه ریاضی کشور و آغاز فعالیت‌های خانه ریاضی درسطح کشور، به سخنرانی در زمینه علم ریاضیات پرداخت.


آشنایی با رویکردهای نوین آموزشی در کتب جدید ریاضی و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و میزگرد با حضور مؤلفان کتب ریاضی از دیگر برنامه‌های این همایش و گردهمایی یک روزه بود.


علاوه بر بهزاد و مسئولان شهرستان خمین، دکتر محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری از میهمانان ویژه این برنامه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته