دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 09:38
در گفت‌وگو با آنا

اسماعیل عبادی: سطح مسابقات بسیار بالا بود/ زهرا نعمتی تاریخ‌ساز شد

قهرمان مسابقات کاپ آسیایی تایلند گفت: خو‌شبختا‌نه فدراسیون تمام امکانات لازم را در حد توانش در اختیار کمانداران گذاشته و هیچ مشکلی برای ورزشکاران وجود ندارد.
کد خبر : 48504

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اسماعیل عبادی درباره این مسابقات و شرایط تیم میکس کامپوند به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «مسابقات قهرمانی آسیا هر دو سال یکبار برگزار می شود. تیم میکس کامپوند در تایلند موفق به کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز شد. خوشبختانه در ریکرو هم زهرا نعمتی با کسب سهمیه ریو تاریخ‌ساز شد و کار بزرگی انجام داد.»


وی افزود: «تفاوت این مسابقات با دیگر رقابت های آسیایی این بود که متوسط رکوردهای ثبت شده بالاتر از مسابقات جهانی بود و این مساله نشان داد که تمام کشورهای آسیایی حتی از رقبای آمریکایی و اروپایی خود در رشته کمپوند پیشرفت زیادی داشتند که البته این موضوع کار برای ما سخت‌تر می کند و باید برای مسابقات بعدی تلاش بیشتری کنیم.»


قهرمان مسابقات کاپ آسیایی تایلند گفت: «مسابقات قهرمانی آسیا بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان معتبرترین مسابقات است و درجه دو محسوب می‌شود به همین دلیل رنکینگ بالایی دارد. مسابقات سخت و نفس گیری بود و رقبای اصلی ما هند و کره و فیلیپین بودند که رکوردهای خوبی هم زدند.»


وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی از نظرسخت‌افزاری و نرم‌افزاری طی برگزاری اردوها نداشتید، اظها‌ر کرد: «خو‌شبختا‌نه فدراسیون تمام امکانات لازم را در حد توانش در اختیار کمانداران گذاشته و هیچ مشکلی برای ورزشکار وجود ندارد. تجهیزات ما همه وارداتی هستند به همین خاطر در تهیه تجهیزات معمولا مشکلاتی داریم اما این بار فدراسیون قبل از اعزام همه را در اختیار ما گذاشته بود.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته