دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1399 - 13:58

هم‌گروهی با رژیم صهیونیستی باعث انصراف مصر از فیفا 20 شد

تیم ملی مصر از هم‌گروهی با رژیم صهیونیستی در رقابت‌های فیفا 20 انصراف داد.
کد خبر : 484923
فیفا 20.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمیته موقت مدیریت اتحادیه فوتبال مصر تصمیم گرفت تا از حضور در رقابت‌های فیفا 20، به دلیل هم‌گروهی با رژیم صهیونیستی انصراف دهد. 


نشریه «Teller Report» با اعلام این خبر نوشت: طبق طبقه‌بندی فیفا که متکی به مجاورت جغرافیایی بوده، مصر با اسرائیل و ترکیه در یک گروه قرار گرفته است. احمد حسن، احمد الشیخ، رامی سعد و اسلامی سامی 4 بازیکنی بودند که به‌عنوان بازیکنان مصر برای حضور در مسابقات فیفا 20 معرفی شده بودند و اتحادیه فوتبال مصر با عذرخواهی از کمیته مسابقات اعلام کرده که حاضر به حضور در این رقابت‌ها نیست.


احمد حسن در خصوص این اتفاق از طریق حساب توییتر نوشت: به من گفته شد که از بین نامزدهای متعدد نماینده مصر در رقابت‌های فیفا 20 هستم. نمایندگی مصر در هرجایی و میدانی بسیار افتخارآمیز است، خیلی دوست دارم در این رقابت شرکت کنم  اما بعد از اعلام قرعه‌کشی ، فقط می‌توانم امتناع کنم.


احمد الشیخ نیز با انتشار توییت مشابه نوشت: من با استقبال بسیار زیادی خبر انتخابم در تیم ملی مصر در فیفا 20 که در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود را دریافت کردم. قرار شد که به بیماران ویروس کرونا کمک کنم اما بعد از اعلام قرعه کشی مسابقات و هم‌گروهی با رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتم که به دلیل شرکت نکردن عذرخواهی کنم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته