دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1399 - 11:40

تذکر سه نماینده مجلس برای برخورد با عاملان کشتار جوجه‌های یک روزه

سه نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرهای جداگانه نسبت به کشتن جوجه‌های یک روزه و لزوم برخورد با متخلفان تذکر دادند.
کد خبر : 484598
BS0K3851.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری درباره معدوم سازی جوجه‌های یک روزه اظهار کرد: با افرادی که جوجه‌های یک روزه را کشته‌اند برخورد شود، البته رؤسای قوای مجریه و قضائیه دستورهای در این زمینه دادند.


وی افزود: گفته می‌شود قبلاً هم چنین عملی انجام می‌شده که ناراحت کننده و دردآور است؛ چرا قبلا با این اقدام برخورد نشده است.


نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به پزشکیان که اداره جلسه را برعهده داشت، تأکید کرد: می دانم شما هم نسبت به این موضوع حساس هستید و تدابیری اتخاذ می‌کنید که با عاملان این اقدام زشت بر خورد جدی صورت گیرد.


محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز نیز در تذکر دیگری به موضوع جوجه‌کشی اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایرانی بر «میازار موری که دانه‌کش است که جان دارد و جان شیرین خوش است» تأکید دارد.


نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این روزها شاهد منتشر شدن تصاویری از کشته شدن بیش از ۱۰ هزار جوجه یک روزه هستیم که باید با عاملان آن برخورد شود و مجلس هم در این بی‌تفاوت نباشد.


محمدجواد ابطحی هم در تذکر خود به این موضوع اشاره و خواستار برخورد با متخلفان چنین رفتارهایی شد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته