دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1399 - 13:15
نوری در گفتگو با آنا:

پرسپولیسی‌ها عشق جام هستند/ امیدوارم نیت سعادتمند مانند صحبت‌هایش خوب باشد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها عاشق جام گرفتن هستند و اگر دو ستاره داشتند خدا را بنده نبودند.
کد خبر : 484348
AG8I0019.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احمد سعادتمند از زمانی که مدیرعامل باشگاه استقلال شده در راستای برنامه‌های اجرایی خود دیدار با پیشکسوتان این باشگاه را قرار داده است و با تعدادی از این افراد در ساختمان باشگاه دیدار کرده است. محمد نوری یکی از پیشکسوتانی است که به دیدار سعادتمند رفت و با او درباره این دیدار و دیگر مسائل استقلال گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.


محمد نوری درباره جلسه‌ای که به همراه 5 پیشکسوت استقلال با سعادتمند برگزار کرد به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: جلسه خیلی مثبتی بود. به هر حال هم جلسه معارفه‌ای بود و هم جلسه‌ای بود که آقای سعادتمند نقطه نظرات‌شان را گفتند و ما هم بابت مدیرعاملی استقلال به ایشان تبریک گفتیم.


سعادتمند جسارت به خرج داد


وی ادامه داد: من ایشان را فردی دلسوز و 100 درصد صادق دانستم. صحبت‌هایش خیلی خوب بود و از روی دلسوزی و عشق درباره استقلال صحبت می‌کرد که بتواند این بدهی‌ها را بدهد و شرایط خوبی برای استقلال مهیا کند. ضمن تبریک گفتن به سعادتمند به او گفتم مدیرعاملی استقلال، کار خیلی مشکلی است. خیلی جسارت به خرج دادید که آمدید، واقعاً کار خیلی مهمی انجام دادید.


پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در ادامه به سعادتمند یادآور شدم حل مشکلات استقلال کار آسانی نیست و بدهی‌های زیادی روی دوش باشگاه است. فکر می‌کنم که سعادتمند مطالعه شده آمده و تمام جوانب را در نظر گرفته است. خودشان هم گفتند که با اختیار تام آمده‌اند که کارها را به نحو احسن انجام دهند. 


مهم‌ترین بدهی استقلال به خارجی‌هاست


وی افزود: آمدن آقای سعادتمند به عنوان مدیرعامل آبی‌پوشان را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم که بتوانند ان‌شاءالله استقلال را از این وضعیت و بدهی‌هایی که دارد خارج کنند. فکر می‌کنم مهم‌ترین بخش بدهی‌ها، قراردادهای بازیکنان است و چند نفری که از استقلال شکایت کرده‌اند که اینها باید داده شود و فکر می‌کنم کسانی هستند که بتوانند کمک کنند و مسئله بدهکاری‌ها به امید خدا حل شود.


دردسرهای ویروس کرونا


نوری با اشاره به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا به همراه داشته، تصریح کرد: تعطیلی تمرینات و مسابقات به خاطر ویروس کرونا پیش آمده، فکر می‌کنم که تمام تیم‌ها یک وضعیت نامشخصی دارند. شنیده‌ام که تمرین‌ها قرار است از آخر اردیبهشت شروع شود. ان‌شاءالله که این ویروس ریشه‌کن شود چون هواداران و تمامی جامعه فوتبال دلشان برای مسابقات تنگ شده است.


لحظه‌شماری بازیکنان برای شروع تمرین


وی افزود: خود بازیکنان هم برای تمرین کردن و هم برای بازی کردن روزشماری می‌کنند. امیدوارم این روزها بگذرد و تمرین‌ها شروع شود. چون یک مقدار تمرین‌ها انفرادی و البته تحت نظر باشگاه و مربیان بوده ولی با این حال به دور از شرایط تمرینات گروهی بوده و طبیعتاً یک مقدار شرایط بازیکنان از لحاظ بدنی خوب نیست. امیدوارم فدراسیون زمانی را اعلام کند که تیم بتواند فرصتی برای تمرین کردن و مسابقات داشته باشد.


وزارت ورزش حامی پرسپولیس است


پیشکسوت استقلال درباره اعلام نام پرسپولیس به‌عنوان قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: پرسپولیسی‌ها خیلی قهرمانی دوست دارند و عشق جام هستند. اگر واقعاً این‌قدر جام می‌خواهند، خودمان برویم از فروشگاه‌های ورزشی منیریه یک جام بخریم و به این تیم بدهیم.


وی تأکید کرد: به هر حال چندین سال است که وزارت ورزش حامی پرسپولیس بوده، فدراسیون، کمیته انضباطی و همه دست به دست هم داده‌اند که پرسپولیس در هر شرایطی وضعیت خوبی داشته باشد. شما نگاه کنید وزارت ورزش و کسانی که به این تیم کمک کردند و نگذاشتند بازیکنان آن‌ها ترانسفر شده و لژیونر شوند و تازه بازیکنان جدیدی هم اضافه شدند. اینها همه حمایت‌های ناعادلانه وزارت ورزش و کسانی است که من فکر می‌کنم از پرسپولیس برای قهرمان شدنش حمایت کردند.


مراجع بالادستی به پرسپولیس جام می‌دهند


نوری یادآور شد: بازی‌ها که الان تمام نشده، اینها واقعاً جام دوست دارند، خب جام را که سالیان سال است وزارت ورزش و مراجع بالادستی دارند به اینها می‌دهند و از این بابت که مشکلی ندارند! من فکر می‌کنم اگر اینها جای استقلال بودند که الان دو ستاره آسیایی دارد، دیگر خدا را بنده نبودند! به هر حال من فکر می‌کنم بازی‌ها مانده و هیچ چیزی مشخص نیست. بازی‌ها هم بازی‌های حساسی است. ان‌شاءالله که بازی‌ها ادامه پیدا می‌کند و قهرمان در آن زمان مشخص خواهد شد.


وی با اشاره به این موضوع که سعادتمند اعلام کرده اتاق پیشکسوتان استقلال کوچک است، تصریح کرد: پیشکسوت‌های در دو هفته اخیر با سعادتمند دیدار کردند و این موضوع نشان‌دهنده این است که مدیرعامل استقلال نگاه خیلی خوبی به پیشکسوتان دارد و برای آنها ارزش قائل است. او دوست دارد از پیشکسوت‌ها مشاوره بگیرد و با آن‌ها تبادل نظر کند.


وزارت ورزش حامی سعادتمند باشد


نوری خاطرنشان کرد: صحبت‌ها و حرف‌های سعادتمند خوب است. ان‌شاءالله نیتش هم خوب باشد. باید به او کمک شود و هواداران و پیشکسوتان، همه دست به دست هم دهند. ان‌شاءالله که وزارت ورزش و کسان دیگر پشت سعادتمند را خالی نکنند و مثل آقای فتح‌الله‌زاده نشود که پشت او را خالی کردند و بنده‌خدا با آن فشار نتوانست دوام بیاورد، مریض شد و رفت. ان‌شاءالله پشت سعادتمند  که خودشان انتخابش کردند باقی خواهند ماند تا مشکلات حل شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته