دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1398 - 00:05
نوری در گفتگو با آنا:

آبی‌پوشان شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند/ فتح‌الله‌زاده مدیر موفقی در استقلال می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: شرایط استقلال به‌گونه‌ای نیست که بتواند قهرمانی در لیگ برتر را کسب کند اما فکر می‌کنم با آمدن فتح‌الله‌زاده باشگاه سر و سامان بگیرد.
کد خبر : 475551
_MID0368.jpg

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به خاطر گسترش ویروس کرونا گفت: با این شرایط فکر می‌کنم تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر بهترین تصمیم است چرا که هیچ چیزی باارزش‌تر و مهم‌تر از سلامتی بازیکنان نیست. حضور در رختکن و دویدن بازیکنان در طول 90 دقیقه باعث می‌شود سیستم ایمنی بدنی‌شان پایین بیاید و در معرض ابتلا به این ویروس قرار بگیرند؛ بنابراین بهتر است رقابت‌ها تعطیل شوند.


وی در مورد شرایط استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال شرایط بحرانی را پشت سر گذاشت؛ چندین ماه بلاتکلیف بود و این باشگاه مدیرعامل نداشت. ابتدای فصل با استراماچونی خوب نتیجه گرفت؛ اما پس از جدایی او یک وقفه افتاد و تیم دوباره با بحران بلاتکلیفی روبه‌رو شد. من فکر می‌کنم استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ نداشته باشد اما با تلاشی که از بازیکنان و کادرفنی می‌بینم به طور حتم آنها نتیجه‌ای در خور نام استقلال کسب خواهند کرد. البته شانس این تیم در جام حذفی برای کسب جام زیاد است و می‌تواند در جام حذفی موفق شود و هواداران را خوشحال کند.


نوری همچنین در مورد حضور دوباره فتح‌الله‌زاده در استقلال پس از 6 سال به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی اظهار کرد: بازگشت فتح‌الله‌‌زاده اتفاق خوبی بود. به هر حال او استقلال را می‌شناسد و طبق تجاربی که دارد و طی سال‌ها که این باشگاه را مدیریت کرده است می‌تواند شرایط را برای استقلال به خوبی پیش ببرد و تیم به روزهای خوب خودش برسد.


وی تأکید کرد: فتح‌الله‌زاده هفت جام قهرمانی با استقلال به دست آورده است و این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رسانده و سوم آسیا شده است و من فکر می‌کنم چنین مدیری با این رزمه می‌تواند شرایط استقلال را بهبود ببخشد و باشگاه را از بلاتکلیفی نجات بدهد.


پیشکسوت استقلال عنوان کرد: من فکر می‌کنم در شرایط فعلی تنها راهگشای استقلال این است که همه دست به دست هم بدهند و حواشی را از این تیم جدا کنند.استقلال باید به آرامش برسد و در فضای آرام به کارش ادامه بدهد. بنابراین کسانی که به هر دلیلی منتقد هستند، باید به فکر تیم باشند از حاشیه‌سازی دوری کنند.


انتهای پیام/4048/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته