دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1399 - 17:29
بامری خبر داد؛

کمک یک میلیارد ریالی خیّران سلامت به شبکه بهداشت و درمان زاهدان

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در امور مشارکت‌های مردمی از کمک یک میلیارد ریالی خیران سلامت به شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران و بیمارستان‌های بوعلی زاهدان و رازی سراوان خبر داد.
کد خبر : 483982
2743850.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از وبدای زاهدان، احمد بامری با اشاره به همراهی قابل تحسین خیران سلامت در بحران کرونا ویروس اظهار کرد: «خیران سلامت روز گذشته اقلامی شامل ونتیلاتور ICU پرتابل دو دستگاه، تب سنج لیزری یک دستگاه، انواع ماسک، گان، عینک  را به ارزش ریالی یک میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اهدا کردند.   


وی افزود: «خیران سلامت روز گذشته کمک‌های غیرنقدی خود را به ارزش یک میلیارد ریال  به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تحویل دادند و این دانشگاه بر حسب نیاز، اقلام را به شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران، بیمارستان بوعلی زاهدان و بیمارستان رازی سراوان ارسال کرد.»


قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در امور مشارکت‌های مردمی گفت: «این روزها کادر درمانی استان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در برابر سلامت جامعه بر عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در طبق اخلاص گذاشتند. مردم نیز این روزها بیش از گذشته قدردان خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و به سختی کار آنها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاهی دارند. »


بامری اضافه کرد: «خیران استان سیستان و بلوچستان تاکنون 5 میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا اهدا کردند و همچنان این کمک‌ها تا ریشه‌کنی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.»


وی عنوان کرد: «این کمک‌ها در قالب خرید و اهدای دستگاه‌های ونتیلاتور، اکسیژن‌ساز، ماسک، لباس حفاظت فردی و سایر اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز مرکزهای درمانی بوده که همچنان ادامه دارد.»


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته