دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1399 - 08:30
علیرضابیگی در گفتگو با آنا:

عده‌ای در مجلس دهم مقابل «فساد» برادر «روحانی» و «جهانگیری» خاموش ماندند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در مجلس دهم در قبال فساد برادر رئیس جمهور، فساد برادر معاون اول و از این دست فسادها خاموش ماندند و می‌خواستند به واسطه وکیل‌الدوله‌ بودن از چنین موضوعاتی در سایه سکوت عبور کنند.
کد خبر : 483864

احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تصویب دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این طرح دو فوریتی، اولویت مجلس شورای اسلامی نبود، بلکه اولویت افرادی بود که به هر دلیل در انتخابات یازدهمین دوره مجلس رد صلاحیت شدند.


وی افزود: طراحان طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات این تفکر را داشتند که چه بسا دیگر این تریبون و امکان را ارائه چنین طرحی نداشته باشند، لذا این طرح به معنای مصوبه مجلس شورای اسلامی در معنای عام نیست.


نماینده مردم تبریز با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند دغدغه‌ای جز مطالبات مردم داشته باشد، تصریح کرد: مجلس دهم بایستی موضوعاتی مانند بازگشت ارزش پول ملی، ارز 4200 تومان و موضوعات دیگری که ناظر بر دولت و عملکرد آن است در روزهای پایانی مورد توجه قرار می‌داد.


علیرضابیگی اضافه کرد: عده‌ای در مجلس دهم در قبال فساد برادر رئیس جمهور، فساد برادر معاون اول و از این دست فسادها خاموش ماندند و می‌خواستند به واسطه وکیل‌الدوله‌ بودن از چنین موضوعاتی در سایه سکوت عبور کنند. اکنون که بازی آنان خاتمه پیدا کرده مانند مورچه‌ای که در قطره آبی افتاد و گمان کرد دنیا را آب می‌برد، تلاش می‌کنند، اولویت‌های مجلس را در راستای منافع خود قرار دهند.


به گزارش آنا، مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه خود در حالی که کشور دچار مشکلات ناشی از شیوع ویروس کروناست و اقتصاد کشور در بحران چند برابری فرو رفته است که نیازمند تمرکز بر برنامه‌های خروج از بحران است، طرح سیاسیالحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را با دو فوریت مورد بررسی قرار داده و به آن رأی مثبت داد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته