آونگ اولین سرویس خدمات غیر حضوری گارانتی را ارائه کرد
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، قاعده زندگی ما عوض شده است. از نحوه کار کردن ما گرفته تا ورزش کردن و خوشگذرانی و غذا خوردن. آونگ هم قواعد خدمات گارانتی را برای شما عوض کرده و برای اولین بار در کشور خدمات غیرحضوری ارائه میدهد. این خدمات از روز 16 فروردین از راه دور و از طریق چت آنلاین، ارتباط تلفنی و پیک رایگان برای دریافت و تحویل محصول آغاز شده است.
سلامت شما برای ما خیلی مهم است و ما در آونگ وظیفه خود میدانیم در این شرایط هم با خدمات غیرحضوری رایگان در کنار شما باشیم.به همین خاطر،با شعار گارانتی غیر حضوری بیرقیب، خدمات غیر حضوری آونگ راهاندازی شده تا شما با حفظ فاصله اجتماعی و با خیال راحت از محصولات با گارانتی آونگ لذت ببرید.بعد از سرویس ریکاوری رایگان و گارانتی 4 سال هارد، این چندمین بار است که آونگ با سرویسی متمایز توانسته جایگاه خود را بهعنوان گارانتی بیرقیب کشور محکمکند.
علاوه بر همه این موارد آونگ با راهاندازی پیک رایگان، شما را از حضور در دفتر گارانتی بینیاز میکند. اگر محصول شما با مشکلی روبرو شده باشد، آونگ با ارسال پیک بهصورت رایگان محصول را درب منزل از شما تحویل گرفته و پس از بررسی و رفع مشکل محصول، آن را درب منزل تحویل شما خواهد داد تا نیازی به بیرون آمدن از خانه نداشته باشید.
برای دسترسی به سرویس چت آنلاین آونگ میتوانید با وارد شدن به صفحه اصلی آونگ به نشانی avang.ir و ارتباط از طریق چت آنلاین (آیکون چت قرار گرفته در پایین سمت راست صفحه)سؤالات خود را پرسیده و در صورت نیاز هماهنگیها و پیگیریهای لازم را برای دریافت دیگر خدمات غیرحضوری انجام دهید. این سرویس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبهها از ساعت 9 تا 13 در خدمت شماست.
از طریق شماره تماس 1665 هم میتوانید در ساعات اداری از راهنمایی و مشاوره تیم فنی آونگ استفاده کرده و اگر در دوران قرنطینه با سؤال یا مشکلی در مورد محصولات آونگ روبرو شدید بدون نگرانی آن را حل کنید.
پ.ن : لازم به ذکر است که کلیه این خدمات مخصوص دوره وضعیت قرمز کرونا بوده و ارائه سرویس غیر حضوری از طریق پیک، مخصوص شهر تهران است. در شهرستانها نیز علاوه بر دایر بودن دفاتر خدمات، سرویس غیر حضوری از طریق پست به دفتر تهران مقدور است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/