دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1399 - 11:08

رقابت شدید رئال مادرید و منچستریونایتد برای جذب ستاره دورتموند

باشگاه‌های رئال مادرید و منچستریونایتد تلاش می‌کنند تا ارلینگ هالند را از دورتموند خریداری کنند.
کد خبر : 483238
ارلینگ هالند.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ارلینگ هالند بدون تردید ستاره نوظهور فوتبال جهان در سال 2019 میلادی بود که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا عنوان جوان‌ترین بازیکنی که موفق به هت تریک شده است را به دست آورد.


این ستاره نروژی خریداران نامداری داشت اما ترجیح داد با باشگاه دورتموند قرارداد ببندد و در نقل و انتقالات زمستانی از ردبول سالزبورگ جدا شود تا برای این باشگاه آلمانی بازی کند. هالند در مدت زمان کوتاهی که برای دورتموند بازی کرده نمایش خیره‌کننده‌ای داشته و باشگاه‌های مطرحی امیدوارند او را جذب کنند. 


روزنامه «DAILY mail» اعلام کرده باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید رقابت شدیدی با یکدیگر برای جذب هالند از دورتموند دارند و این باشگاه آلمانی که تا سال 2022 با او قرارداد بسته، می‌تواند قبل از منقضی شدن قرارداد، با دریافت مبلغی قابل توجه برای فسخ قرارداد سود هنگفتی از جذب ستاره نروژی ببرد.


اگر دورتموند نتواند معامله خوبی با بهترین خریدار هالند نداشته باشد و بند آزادسازی قرارداد این بازیکن را صادر نکند، ضربه مالی شدیدی خواهد خورد چون این ستاره نروژی با اتمام قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد به باشگاهی دیگر می‌رود و سودی برای دورتموند نخواهد داشت.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته