دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1399 - 12:46

لغو جدال تابستانی رئال مادرید و بارسلونا در آمریکا

دیدار ال کلاسیکو رئال مادرید و بارسلونا تابستان امسال در آمریکا برگزار نمی‌شود.
کد خبر : 482267
___normal.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تبلیغاتی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا که برای اولین بار تابستان 2017 در قالب جام بین‌المللی قهرمانان اروپا در آمریکا برگزار شد، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.


نشریه «آ اس» اسپانیا اعلام کرد ویروس کرونا قربانی دیگری گرفت و تابستان امسال جام بین‌المللی قهرمانان اروپا (ICC) در آن برخی از باشگاه‌های برتر اروپا  تعدادی از دیدارهای پیش فصل خود را در آمریکا و سراسر آسیا برگزار می‌کردند، رسماً لغو شد.


برگزارکنندگان این مسابقات با صدور بیانیه‌ای که در این رابطه در صفحه توییتر خود منتشر کردند با استناد  به غیرممکن بودن میزبانی این رقابت‌ها در تابستان امسال با توجه به اینکه احتمال می‌رود در تابستان مسابقات لیگ در اروپا پس از وقفه طولانی برگزار شود از لغو مسابقات امسال و برگزاری دوباره آن در سال 2021 همانند روال قبلی خبر دادند.


با لغو جام بین‌المللی قهرمانان اروپا در آمریکا احتمال برگزاری دیدار بارسلونا و روال مادرید از بین رفته است. سال 2017 برای اولین بار این دو تیم در «میامی» با یکدیگر دیدار کردند و احتمال آن وجود داشت که دومین دیدار این دو تیم نامدار امسال در «لاس وگاس» آمریکا برگزار شود اما شیوع غیرمنتظره ویروس کرونا باعث شده تا امکان برگزاری آن در سال جاری وجود نداشته باشد و هواداران آمریکایی این دو تیم باید مترصد تماشای مسابقه احتمال ال کلاسیکو در سال 2021 باشند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته