دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1398 - 09:00

هنر مربیگری زیدان عامل برتری رئال شد/ ضعف سرمربی بارسلونا در ال‌کلاسیکو

رئال مادرید با بازی‌خوانی خوب زین‌الدین زیدان موفق شد در ال‌کلاسیکو برابر بارسلونا به پیروزی دست یابد.
کد خبر : 475408
وینیسوس جونیور سرخیو راموس.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار رئال مادرید و بارسلونا در قالب هفته بیست و ششم لالیگا اسپانیا در شرایطی به پایان رسید که شاگردان زین‌الدین زیدان موفق شدند در سانتیاگو برنابئو از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرند و به پیروزی با ارزشی دست پیدا کنند.


کهکشانی‌ها فاتح ال‌کلاسیکو بودند و در این پیروزی بدون تردید بازی ضعیف بارسایی‌ها به خصوص در نیمه دوم تأثیر زیادی داشت. کیکه سِتیِن در قامت سرمربی بارسلونا ثابت کرد شناخت کافی از بازی ال‌کلاسیکو ندارد و نتوانست مهره‌هایش را به شکلی بچیند که بتوانند در نبردی 6 امتیازی و سنتی برنده شوند. در مقابل زین‌الدین زیدان که در نیمه نخست شاگردانش بازی خوبی انجام ندادند هنر بازی‌خوانی خود را به رخ همتایش در بارسلونا کشید تا برتری به اردوی تیمش بیاید.


وینسیوس جونیور و ماریانو بازیکنان جوان رئال مادرید بودند که به خوبی از فضاهای ایجاد شده در خط دفاعی بارسلونا استفاده کردند و دو بار دروازه آبی اناری‌ها را باز کردند تا پیروزی خوبی نصیب کهکشانی‌ها شود و بار دیگر صدر جدول به دست سفیدپوشان مادرید بیفتد. حالا رئال با 56 امتیاز در رده نخست ایستاده و بارسلونا با 55 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.


در شکست بارسلونا لیونل مسی و آنتوان گریزمان هم مقصر بودند که فرصت‌های گلزنی مناسبی را از دست دادند و اگرچه آرتور و مارتین برایت ویت هم فرصت‌های مناسب گلزنی را هدر دادند اما انتظار از مسی و گریزمان باتجربه بیشتر از آن‌ها بود. اشتباهات سرمربی و بازیکنان بارسلونا باعث شد تا کریستیانو رونالدو که شیوع ویروس کرونا در ایتالیا دیدارهای یوونتوس را لغو کرده به مادرید بیاید تا از نزدیک شاهد برتری هم‌تیمی‌های سابق برابر بارسا باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته