دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1399 - 07:58
میر مطرح کرد؛

انجام روزانه طرح پایش کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: «طرح غربالگری و  پایش کرونا به‌صورت روزانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان انجام می‌شود.»
کد خبر : 482618

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، با آغاز نخستین روز کاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با همکاری حوزه معاونت علوم پزشکی، کارکنان و مراجعان به دانشگاه مورد غربالگری ویروس کرونا قرار گرفتند.


در راستای حفظ سلامت همکاران و استادان، دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان که همه‌ساله در نخستین روز آغاز فعالیت کاری در فروردین انجام می‌شد، لغو شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان‌ و بلوچستان با حضور در حوزه‌های مختلف و دفاتر کار همکاران و دانشکده‌ها نکاتی را درباره اهداف دانشگاه در سال جدید که سال جهش تولید نامگذاری شده عنوان کرد.



سلطانعلی میر با توصیه به رعایت هرچه بیشتر مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط کار بیان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهد کرد که  به همت همکاران در پاره‌ای از موارد از جمله برگزاری کلاس‌های درس مجازی دانشگاه محقق شد و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان توانسته در این راستا اقدام مؤثری انجام دهد.»


وی ابراز امیدواری کرد که با رعایت اصول بهداشتی و اجتماعی از بحران کرونا عبور کنیم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته