دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1399 - 23:08
ربیعی:

سیاست سلامت‌محور دولت برای حفظ زندگی در برابر بیکاری و فقر است

سخنگوی دولت گفت: حفظ سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت نیازمند پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک است که بر اثر بیکاری و کاهش درآمد اجتناب‌ناپذیر دچار بحران می‌شوند.
کد خبر : 482431
AG8I0180.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در رشته توئیتی با بیان اینکه حفظ جان مردم به‌طور توأم هم در برابر کرونا و هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است، تأکید کرد: بنابراین دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.


ربیعی افزود: حفظ سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت نیازمند پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک است که بر اثر بیکاری و کاهش درآمد اجتناب‌ناپذیر دچار بحران می‌شوند.


وی تصریح کرد: حفظ جان مردم به‌طور توأم هم در برابر کرونا و هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است؛ بنابراین دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند. هر چند طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی و تعادل میان سلامت و اقتصاد وقتی جواب خواهد داد که سرمایه اجتماعی در بالاترین سطح خود باشد.


ربیعی گفت: ما باید به یک جهش در تولید سرمایه اجتماعی نیز برسیم. در صورت افزایش اعتماد میان مردم و حاکمیت و ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد، ایران می‌تواند مدلی قابل‌قبول به دنیا عرضه کند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته