دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1399 - 17:34

قربانیان نیویورکی کرونا ممکن است در پارک دفن شوند

رئیس کمیته بهداشت شورای شهر نیویورک گفت: اگر ظرفیت گورستان‌ها برای حجم زیاد اجساد جدید قربانیان کرونا کافی نباشد، می‌توان از پارک‌های شهر برای دفن آنها استفاده کرد.
کد خبر : 481695
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، رئیس کمیته بهداشت شورای شهر نیویورک گفت: اگر ظرفیت گورستان‌ها برای حجم زیاد اجساد جدید قربانیان کرونا کافی نباشد، می‌توان از پارک‌های شهر برای دفن آنها استفاده کرد.


مارک دی لیواین، مسئول محلی نیویورک با اعلام این که قرار است در پارک‌ها، گورها «ده تا ده تا در هر ردیف» حفر شوند، در توئیتر خود نوشت: «این کار به شکلی آبرومندانه، با نظم و برای زمانی موقت انجام می‌شود. با این حال این امر برای نیویورکی‌ها خیلی سخت خواهد بود.»


وی متعاقباً توضیح داد كه استفاده از پارک برای دفن قربانیان کرونا «تنها یکی از گزینه‌هایی است كه نیویورک خود را برای آن آماده می‌کند». دفتر این مسئول محلی نیز اعلام کرد که این یکی از سناریوهای مطرح است و در حال حاضر هنوز در دستور کار قرار نگرفته است.


به گزارش شبکه ان‌بی‌سی آمریکا، مارک دی لیواین گفت هدف مقامات نیویورک از چنین تصمیمی جلوگیری از خلق «صحنه‌هایی مانند ایتالیا» بوده که در آن ارتش مجبور شده برای جمع‌آوری اجساد قربانیان کرونا از کلیساها و حتی در خیابان‌ها وارد عمل شود.


انتهای پیام/4129/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته