دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی آثار منفی و مخرب فضای مجازی در جلسه کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان

آثار منفی و مخرب فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن در جلسه کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان بررسی شد
کد خبر : 48163

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ابتدای این جلسه آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، رئیس کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان، با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مصائب اهل بیت آن حضرت بر زنده نگه‌داشتن پیام عظیم عاشورا و احیای شعائر حسینی تأکید کرد.


رئیس کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سخنان و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر نبود امکان سازش جمهوری‌اسلامی با مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار گفت: فرمایش‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری به ویژه در ماه‌ها و روزهای اخیر درباره حفظ روحیه انقلابی و لزوم هوشیاری و حرکت در مسیر ترسیم‌شده از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حساسیت ایشان درباره رخی زمزمه‌های سازشکارانه و طرح مباحث انحرافی در برخورد با سلطه‌گران به خصوص آمریکای پلید و خطر نفوذ او بعد از مذاکرات هسته‌ای را نشان می‌دهد و این مسئولیت همگان را سنگین‌تر می‌کند تا مواظب باشند با درگیر شدن به منازعات داخلی و به بهانه ضعف‌ها و مسائل داخلی، دشمن خارجی را فراموش نکنند.


در ادامه این جلسه کمیسیون، هر یک از اعضا با طرح دیدگاه‌های خود پیرامون اهم مباحث داخلی و منطقه‌ای به اظهارنظر پرداختند.


یکی از مباحث مهم مطرح در این جلسه بررسی آثار منفی و مخرب فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن بود. همچنین اعضای این کمیسیون با انتقاد از بروز برخی هنجارشکنی‌ها در جامعه و ضرورت برنامه‌ریزی فرهنگی برای مقابله با این ناهنجاری‌های اجتماعی مورد تأکید قرار دادند.


یکی‌ دیگر از مسائل مورد بحث در جلسه کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان، تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی درباره ازدواج آسان و ضرورت اجتناب و پرهیز از هزینه‌های سنگین و ریخت و پاش‌های بیهوده و مانع‌تراشی‌های برخی خانواده‌ها و دستگاه‌های مسئول بود.


کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری 11 عضو اصلی و علی‌البدل دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته