دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نام امیر قلعه‌نویی‌ در فهرست سپاهان قرار گرفت؛ احتمال بازگشت ژنرال به اصفهان

مدیرعامل سپاهان گفت: برای انتخاب سرمربی جدید سپاهان 5 گزینه را مد نظر داریم که نام امیر قلعه‌نویی هم در بین‌آنها قرار دارد.
کد خبر : 48000

علی اصغر باقریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به صحبت‌های حسین فرکی سرمربی سابق این تیم بیان داشت: «در مورد صحبت‌های فرکی مبنی بر ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز، ما این حرکت را بسیار زشت و ناپسند می‌دانیم و حتی در جلسه‌ای که با فرکی داشتیم به او پیشنهاد دادیم که در این مورد پیگیری قانونی صورت گیرد، ولی چون او قصد جدایی از باشگاه را داشت از این کار صرف نظر کرد.»


وی ادامه داد:« باید یک فرهنگ درست در فوتبال شکل بگیرد که احترام به حریم خصوصی دیگران رعایت شود و مسائل کاری با زندگی شخصی و حریم خصوصی عجین نشود. هم سپاهان تیم بزرگ و ریشه‌داری است و هم فرکی انسان باشخصیت و شرافتمند و ما خوشحال هستیم که در این زمینه بدون هیچ مشکلی قطع همکاری کردیم. اما عده‌ای با این رفتار ناپسند موجب ناراحتی فرکی شدند که جای تاسف دارد.»


باقریان در ادامه درباره انتخاب سرمربی جدید سپاهان بیان داشت:« برای باشگاه سپاهان در مورد انتخاب سرمربی جدید سه موضوع اهمیت دارد: اولین نکته اینکه سرمربی جدید تیم را در کورس قهرمانی نگه دارد، دومین موضوع کشف استعدادهای فوتبال اصفهان و معرفی آنها به فوتبال کشور است و سومین موضوع در مورد پرورش بازیکنان پا به سن گذاشته باشگاه برای مربیگری در سپاهان است. اکنون روی پنج گزینه به توافق رسیدیم و از بین گزینه‌های مطرح‌شده، هر مربی‌ای با این سه موضوع به توافق برسد به عنوان سرمربی تیم انتخاب می شود.»


وی در خصوص انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم سپاهان گفت:« قلعه‌نویی هم جز گزینه‌های سپاهان است ولی تصمیمی جدی در مورد او گرفته نشده است. در بین این پنج گزینه، مربیان خارجی هم حضور دارند و امیدواریم ظرف چند روز آینده سرمربی تیم انتخاب شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته