دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1399 - 12:45
مدیرکل تعزیرات سیستان و بلوچستان خبر داد؛

محکومیت مسئول یک داروخانه برای اختفای ملزومات بهداشتی در زابل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از جریمه مسئول یک داروخانه برای اختفای مقادیر قابل توجهی ملزومات بهداشتی در شهرستان زابل خبر داد.
کد خبر : 479756
NewsImage.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تعزیرات حکومتی، حیدر میرزایی در ارتباط با یک مورد شناسایی دپوی اقلام بهداشتی در شهرستان زابل اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و در ایام پایانی سال 1398 سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستان زابل پس از بررسی اخبار دریافتی و تحقیقات به عمل آمده، مقادیر قابل توجهی اقلام پزشکی را از زیرزمین منزلی در حاشیه شهر کشف کردند.


وی افزود: در همین راستا 21 هزار عدد ماسک، 600 عدد معلول و ژل ضد باکتری، 2 هزار عدد پد الکلی، 7 عدد بطری الکل صنعتی، 400 عدد دستکش لاتکس، 8 هزار و 500 عدد چسب زخم و سایر اقلام پزشکی شامل پنبه، ژل مسکن، سرم و ... کشف شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تشکیل پرونده و شروع رسیدگی در تعزیرات حکومتی زابل، متهم که مسئول یکی از داروخانه‌های شهرستان بود پس از روبرو شدن با مدارک و مستندات قانونی به انجام تخلف به منظور سودجویی بیشتر اقرار کرد.


میرزایی ادامه داد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی زابل، متخلف را به پرداخت مبلغ 463 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط تمامی اقلام مکشوفه محکوم کرد.


وی در پایان گفت: کالاهای مکشوفه توسط دستگاه کاشف و برای توزیع در شبکه قانونی تحویل دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل شد. 


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته