دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ آرسنال را گلباران کرد/ پیروزی چلسی و بارسلونا

هفته چهارم دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با پیروزی بایرن مونیخ، بارسلونا و چلسی مقابل حریفان خودشان پایان یافت.
کد خبر : 47878

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته نخست از دور برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا شب گذشته با برگزاری هشت مسابقه دیگر پیگیری شد که در دیدارهای مهم تیم‌های بایرن مونیخ، بارسلونا، چلسی و رم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.


در حساس‌ترین بازی چهارشنبه شب تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خودش به مصاف آرسنال رفت و در یک بازی سراسر هجومی موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر یک از سد حریف خودش بگذرد. بایرن مونیخ با این برد ۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه F حفظ کرد.


در دیگر بازی این گروه تیم المپیاکوس با حساب دو بر یک مقابل دیناموزاگرب به پیروزی رسید و با 9 امتیاز پشت سر بایرن مونیخ و بالاتر از آرسنال در مکان دوم جدول جای گرفت.


از گروه E این مسابقات تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان باته بوریسوف بود و با پیروزی ۳ بر صفر در این دیدار امتیازات خودش را به عدد 10 رساند تا در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گیرد.


در دیگر بازی گروه E تیم رم در ورزشگاه المپیک رم با نتیجه سه بر دو از سد بایرن لورکوزن گذشت. رمی ها با سه امتیاز بازی شب گذشته 5 امتیازی شدند و در مکان دوم جدول این گروه قرار گرفتند.


تیم بحران زده چلسی در مقابل حریف اوکراینی خود با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا ناکامی های لیگ را در لیگ قهرمانان جبران کند. چلسی با سه امتیاز بازی مقابل دیناموکیف با هفت امتیاز پایینتر از پورتو در مکان دوم جدول جای گرفت.


در دیگر بازی این گروه تیم پورتو نیز در زمین نماینده رژیم صهیونیستی به پیروزی ۳ بر یک دست یافت تا با 10 امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه قرار گیرد.


تیم زنیت صدرنشین گروه H در دور رفت چهارشنبه شب در ورزشگاه اختصاصی لیون فرانسه به میدان رفت و برابر این تیم ۲ بر صفر برنده شد تا با ۱۲ امتیاز صعود خود را مسجل کند. والنسیا اسپانیا هم مهمان خنت بود که این بازی در پایان با حساب یک بر صفر به سود خنت خاتمه یافت.


نتایج و جدول رده‌بندی مسابقات چهارشنبه شب به شرح زیر است:


گروه E


* بارسلونا ۲ - باته بوریسوف صفر
* رم ۳ - بایرلورکوزن ۲


جدول رده‌بندی گروه E
۱- بارسلونا ۱۰ امتیاز
۲- رم ۵ امتیاز
۳- بایرلورکوزن ۴ امتیاز
۴- باته بوریسوف ۳ امتیاز


گروه F


* بایرن مونیخ ۵ - آرسنال یک
* المپیاکوس ۲ - دینامو زاگرب یک


جدول رده‌بندی گروه F
۱- بایرن مونیخ ۹ امتیاز
۲- المپیاکوس ۹ امتیاز
۳- آرسنال ۳ امتیاز
۴- دینامو زاگرب ۳ امتیاز


گروه G


* چلسی ۲ - دینامو کیف یک
* نماینده رژیم صهیونیستی یک - پورتو ۳


جدول رده‌بندی گروه G
۱- پورتو ۱۰ امتیاز
۴- چلسی ۷ امتیاز
۳- دیناموکیف ۵ امتیاز
۴- نماینده رژیم صهیونیستی بدون امتیاز


گروه H


* لیون صفر - زنیت ۲
* خنت یک - والنسیا صفر


جدول رده‌بندی گروه H
۱- زنیت ۱۲ امتیاز
۲- والنسیا ۶ امتیاز
۳- خنت ۴ امتیاز
۴- لیون یک امتیاز



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته